Gå till innehåll

Otto spelar lite poker...


qazzar

Recommended Posts

Blev bara 1.5h sngs, Blado ringde mig och övertalade mig att lira måndagsturneringen på klubben.

 

+$35 på sngs, var sjukt kall, inget stod, och alla syna när jag ställde med skit

 

Var andra gången jag lirade måndagsturren på klubben, gick helt okej, dubbla tidigt och höll sedan uppe stacken utan att spela så mycket floppar. Tiden gick och det blev finalbord, jag var väl semishort som de flesta andra förutom Blado och Gurre. Sagan tar slut när vi är 7 pers kvar, tidig pos ställer, jag täcker honom med 5k, jag ställer bakom med AQs. Han har AJ och lite flax.

 

Får se om jag orkar lira nånting nu, antagligen kommer det bli hink på slots..

 

Nytt mål för denna vecka:

 

Spela 6 st sngs i taget på party, 3 timmar/dag under tis-tors

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:: Hålla 30%+ ROI på sngs på nätet, kommer spela 6-9 st i samtidigt [?]

 

Tror tyvärr inte 30% är hållbart över längre tid. Speciellt inte på party och med 6-9 bord samtidigt.

 

Vilken nivå gäller detta?

 

Lycka till hur som helst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:: Hålla 30%+ ROI på sngs på nätet, kommer spela 6-9 st i samtidigt [?]

 

Tror tyvärr inte 30% är hållbart över längre tid. Speciellt inte på party och med 6-9 bord samtidigt.

 

Vilken nivå gäller detta?

 

Lycka till hur som helst. :)

 

Kommer nog spela 6 i taget, förut kunde jag köra 9 st men nu med nya party spelar jag speed-sngsen och då har man för kort tid på sig för att spela 9 st.

 

Nivån kommer vara $55

 

Jag vet inte heller, men hoppas iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, det var dej jag satt bredvid på mitt första Sviten besök i Lördags :D

 

Trevligt, Man hittar de flesta här på Pokerforum..

 

Synes förmodligen efter nästa lagpokerturnering. Då blir det nog Sviten efteråt.. värre slask har jag aldrig skådat 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm cash-gamet på sviten är härligt slaskigt :)

 

Var det du som var fisken som satt mitt emot mig o slaska mest av alla typ , syna all in med hålstegdrag, o drog ut den där killen som blev förbanad :D

 

Tyckte de kalla dej för Bison eller nåt i den stilen.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm cash-gamet på sviten är härligt slaskigt :)

 

Var det du som var fisken som satt mitt emot mig o slaska mest av alla typ , syna all in med hålstegdrag, o drog ut den där killen som blev förbanad :D

 

Tyckte de kalla dej för Bison eller nåt i den stilen.. :D

 

Haha det var det säkert, Bison har aldrig fått in degen med bäst hand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm cash-gamet på sviten är härligt slaskigt :)

 

Var det du som var fisken som satt mitt emot mig o slaska mest av alla typ , syna all in med hålstegdrag, o drog ut den där killen som blev förbanad :D

 

Tyckte de kalla dej för Bison eller nåt i den stilen.. :D

 

Haha det var det säkert, Bison har aldrig fått in degen med bäst hand...

 

Jaa, du måste väl veta vilka som satt där när du satt bredvid själv :D

 

Nog för att du satt med tre drinkar o drack samtidigt strax efter men så full kan du väl inte varit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart det var jag. Lasse har aldrig haft en hand så jag måste ju syna med Hålpipan och två överkort :D

 

Steksynade ju tillochmed haha

 

Sjukt att mina 23 inte kunde vinna en all-in mot Davids (han satt mellan oss ett tag) 24 på 245 floppen..riggat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och mina polare bara satt o flina åt varandra när man höjde typ 8BB för attnågra sekunder senare få se dealern lägga upp floppen och ropa "8 spelare" :D

 

Brukar se ut så på Svitens bord rätt ofta, speciellt helgnätter när folk krökat till lite. Vaddå, poker är ett flopspel klart man inte kan vika innan floppen :)

 

Och ja, Bison är en dryg jättefisk, dock har han klonk vilket inte betyder lite!

 

Otto: PES på väg till Grebban hur ska du vinna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wiseguy:

Vad ska jag ha? checksyn, checkraise

hur ska tomten inte dega men ruttet stegdrag? :D

 

Parre: Nisse har flyttat och har inge internet, han pressar PES dygnet runt, måste värma lite jag med innan, som sagt, är ju bestämt att du ska ha torskat 5 lax innan du kommer fram till grebban...

 

Bison: Fisk!

 

punkrock_kid: fattar fortfarande inte vem du e, norrlänningen som satt bredvid mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till...

 

Frågan är om man inte ska utmana dig och vara bättre på alla punkter ;)

 

Enda jag tror som jag skulle ha någon chans att leda över dig skulle vara rankingen (kan bero på att du inte lirar en enda turre)

 

10 000 kr vem som ligger bäst på rankinglistan om 3 månader? ;) (nätturrar räknas inte isf..)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...