cardborren Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 En av Sveriges i särklass mest färgstarka Pokerspelare har efter en tids sjukdom avlidit. Bo Leiner var en av de hårdaste spelarna de här landet har skapat och historierna om honom och hans spel kommer att berättas i många,många år framöver! Man kan bara hoppas att det finns en kortlek dit han nu har vandrat.. Frid broder.. Citera
Ken Lennaárd Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 En av pokersveriges största legender genom tiderna. Tvåfaldig svensk mästare. Vila i frid Bo. Citera
a_apelqvist Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Han lär dominera spelet där han är nu också Citera
S Diös Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Jaså, Bosse Himmel har hittat sin himmel. Det var ett tråkigt budskap. Jag kände honom inte närmare, men träffade honom vid några tillfällen. Det var tillräckligt för att förstå att man hade med en legend att göra, redan utan de historier som var i svang. Min djupa medkänsla till hans anhöriga och vänner. Citera
Emilio Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Kan ni inte förklara för oss newbies vem denna Bo är? Det låter som en häftig gubbe. (För antar att han var äldre?) Citera
gdaily Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Hjälte och hjälte... ..en av de "färgstarka" lirarna, ja. Citera
Miss.Leiner Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Bo Leiner "var" min far! Citera
Recommended Posts