robster80 Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Jag måste bara dela med mig av en tilt-räddare jag precis stötte på. Spelade på TAIN och åkte på några riktiga kyssar. Efter ett tag skrev jag några svordommar i chatten. Döm av min förvåning när svordommarna censurerades till små gulliga snuttiga ord. Ex: dick - chair p**ssy - elephant shit - breakfast ass - behind gay - anthill f**ck - chain En mening kunde alltså se ut något se här. Suck my chair u chaining elephant. Jag tyckte att detta var så roligt att tilten totalt försvann. Borde vara så i alla chattar. Citera
majorj Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Jag måste bara dela med mig av en tilt-räddare jag precis stötte på. Spelade på TAIN och åkte på några riktiga kyssar. Efter ett tag skrev jag några svordommar i chatten. Döm av min förvåning när svordommarna censurerades till små gulliga snuttiga ord. Ex: dick - chair p**ssy - elephant shit - breakfast ass - behind gay - anthill f**ck - chain En mening kunde alltså se ut något se här. Suck my chair u chaining elephant. Jag tyckte att detta var så roligt att tilten totalt försvann. Borde vara så i alla chattar. Det är lite smålarvigt. Varför får man inte säga Shit? Citera
robster80 Postad 18 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2006 håller helt klart med om att det är larvigt men tycker ändå att det var en smart och rolig grej. Citera
Mujaffa Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Upptäckte samma sak när jag skulle skriva namnet på en internetsida i chatten, namnet kom med som vanligt men .com blev hairspray .lite tufft Citera
Casper Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Jo, larvigt, men bättre att byta ut orden mot roliga ord istället för att ta bort dom helt som på b2b. Lite humor ska det vara. Citera
eurythmech Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Men sjukt att censurera ord över huvud taget, men särskilt ord som gay Citera
rosen Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 gay skämten har försvunnit, var en halvkul stämning på 24h i början då de flesta kände varandra. måste sett sjukt ut öfr en nybörjare om hälften av alla spelarna på chatten drar gay-skämt vid bordet dag ut o dag in. tycker censuren funkar, förstår ju varför dem har den. sen kan man ju tilta på svenskcensuren på b2b... Citera
Emilio Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Appropå chat på B2B. Spelade en del PLO 0.25/0.5 och hade jobbat upp till monsterstackar på vilket bord jag än satt mig vid på en liten stund och hela tiden fick jag höra massa skit (antagligen för att korten är med en men hade inte särskilt, tur, spelade bara ABC och levde på folks otroliga dåliga spel), folk säger att man är dum i huvudet och så vidare. Hur mår folk? Hur rapporterar man så dom kan få chatten avstängd? Skulle inte förvåna mig om några som hackade till och med är medlemmar här på forumet, sjukt lågt att hålla på som ni gör, riktiga loosers med småstackar som mest verkar avundsjuka, sjukt svenskt beteende ni håller på med och sjukt småaktigt. Folk liksom gick ihop och alla sa att dom skulle busta just mig, det var lite komiskt eftersom jag bara satt hela tyst typ och spelade mina kort och var liksom inte ens galen.. Blev lite tilt typ 100€ på slutet på grund av detta whine från andra men ligger några hundra € plus idag så det är okej ändå. Hur tacklar ni när alla idioter vid bordet typ börjar hacka på en? Citera
Daxxar Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 haha jo tror det var "asshole" jag skrev en gång. Det blev istället my friend. "You are my friend" lol.... Citera
robster80 Postad 18 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2006 haha jo tror det var "asshole" jag skrev en gång. Det blev istället my friend. "You are my friend" lol.... lol, jäklar vad jag gillar den här humorn. Citera
ThePunk Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Suck my chair u chaining elephant. snacka om bäst anti tilt! jag dör fan av skratt Citera
Recommended Posts