BjornL1491910513 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 haha du har en morsa som känner en som känner en pokerspelare. något kändiskåt pojke .) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 haha du har en morsa som känner en som känner en pokerspelare. något kändiskåt pojke .) Inte "en pokerspelare". Världens främsta pokerteoretiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Tjabba Tjena Hallå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Fan vad taskiga ni är, det är ju kul. Forska vidare Jag har sett Håkan Loob, irl. jag har sett Håkan Loob irl! på en fäja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Min mamma känner en som känner kniven. Och jag tycker faktiskt att det är rätt kul. Nån som tror att jag ljuger, så bring it on. Jag är fullt medveten om att det är helt omöjligt att jag ska vara besläktad med nån som känner nån som känner nån. Helt sanslös tanke. Men jag står fast vid mitt påstående. [jante, rim och reson får ursäkta, pf-lagen får vika.. Huga, huga.] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Inte "en pokerspelare". Världens främsta pokerteoretiker. Hmm hmm.. Näst främsta, om jag får be! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Hehe. Sånt där är alltid lika skoj! Kan då berätta att i slutet av sommaren var jag och familjen med farmor och käkade lunch då ämnet poker hastigt kom på tal. Efter att ha berättat att jag spelar poker för farmor säger hon :" jaha, de gör min bästa väninnas son son också, han reser tydligen en del och har vunnit någon dokusåpa" I en slags eufori och glädjerus kopplar jag givetvis till Ken Lennaárd i någon slags förhoppning om stake och rikedomar på enbart några sekunder. Givetvis var det Ken som var dennes barnbarn , givetvis har jag aldrig träffat honom heller ! Synd att du inte fick stake av ken leenard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Jag har pratat med Tomas Ledin och har blivit bjuden på Mikael Renbergs bröllop för ett x antal år sedan. Ni får röra vid mig om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Jag tyckte det var skitcoolt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Synd att du inte fick stake av ken leenard Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 För att oxå vara lite dryg så har jag nog det bästa att komma med. Jag har Lasse Kronérs autograf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Räcker det inte med en "jag mötte lassie"-tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Jag möte lassie tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts