Gå till innehåll

MS Röj vid pokerspel, vad är ditt rekord?


jellesi

Recommended Posts

Kommer inte ihåg mina rekordtider bortsett från mini, där mitt rekord e 4a sek.

 

På den lilla är det alltför mycket tur inblandad för att det ska bli intressant.

 

När jag pluggade, jobbade jag extra på ett ställe, där det fanns en kille som spelade MSRÖJ väldigt mycket (på arbetstid givetvis, då det var ganska mycket dötid. Själv satt jag och pluggade.). Jag har för mig att han hade 89 sekunder på den största planen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då, men när man väl fått upp et hyffsat fält att jobba med då?

 

Det har jag också funderat över. Jag skulle tippa på att det kan finnas fält där man inte behöver chansa men att man vanligen måste det vid ett eller ett par tillfällen. Men kanske finns det avancerade sätt att luska ut vilken det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har jag också funderat över. Jag skulle tippa på att det kan finnas fält där man inte behöver chansa men att man vanligen måste det vid ett eller ett par tillfällen. Men kanske finns det avancerade sätt att luska ut vilken det är.

En stor del av tiden finns det isolerade underfält som inte kan kommas åt annat än genom chansning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på miniröj grejjen är mitt rekord 2 sekunder fast det bugga sig så det räknas kanske inte(?):)

 

annars är rekordet typ 13 sekunder tror jag.. är rätt stolt på den faktiskt

 

men 97 sekunder på stora är förbannat bra

 

Jag har också 2 sekunder på minsta, krävdes 2 musklick då :). Annars har jag ett antal under 10 iaf.

 

Storröjaren är ju ett tiltspel. Det slutar alltid med att man måste göra ett par chansningar och man bommar givetvis och ids inte börja om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...