Staahla Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Jag försökte nyss föra över en slant till en sajt jag planerat att lira lite på men Neteller blåvägrade att överföra den ursprungliga summan så jag provade mig fram till vad de kunde tänkas godkänna. Jag lyckades få igenom $2K och undrar därför om det är den största summa man kan överföra när man innehar ett premieraccount (Eller premium? Minns inte exakt vad det heter. Det man fått efter att knutit sitt bankkonto till Neteller) under ett dygn? Eller är det sajten begränsningen ligger på kanske? Jag har letat som en tok i deras help och FAQ men inte hittat något. Citera
eyedol Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Du kan överföra mer än så, sajten som har någon dagsbegränsning förmodligen. Citera
Staahla Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2006 Tack för det snabba. Det hade varit djävligt enkelt för sajten att skriva maxbeloppet man kan föra in i en enskild transaktion som standardkund någonstans vid rutan man fyller i beloppet så folk slipper prova 67 transaktioner innan de får igenom sin deg. Men man ska väl inte ställa för höga krav på vissa sajter... Citera
kgl Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Jag tror det är pokersajten som har begränsningen. Citera
Recommended Posts