Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vem är det som ligger bakom anornadet av SM, att ha 300 i inköp måste väl vara ett 1aprilskämt.

kan jag fan hellre lira 0.05-0.10 FL.

300 i ett SM snacka om årets skämt, ett SM skall ju förfan ligga minst 1500 Dollar och sen uppemot 12000pers är det lottodragning eller för nog fan lär det bli det med den lilla ynka startsumman och så många spelare, så klart det kommer blir värsta tomtar och all in på skit för alla skall chansa eftersom det är en ynklig startsumma+många spelare+fina top10 priser. usch va misslyckat

Du verkar inte vara en så het spelare själv om du gnäller över att det kommer vara kasst motstånd. Typiskt fiskresonemang.

Postad
Tycker PF.nu och Nordic Bet kan passa på att släppa en härlig PF.nu-Nordic Bet sign-up bonus också för att fira lite :)

Nu vågar jag inte öppna ett konto hos Nordicbet nu när jag läste ovan. Jag vill inte missa exlusive signup bonus om det skulle dycka upp!!

Postad

saxat från nordicbets site

"Alla som gör ett direkt buy-in senast 31 juli 2006 får 100 dollar i bonus (100 raked hands krävs för att bonusen ska erhållas)"

Intresant!! Egentligen kostar det 220dollar för att vara med i turneringen OM man inte förlorar under de 100 rake hands.

Postad

Matteprof

Det har aldrig varit några funderingar på att Online SM kan inkludera andra events än bara NLT

Vi har diskuterat en massa olika förslag.

Huvudmålet är att undvika inflation i SM-titlar och tävlingar. Det ska bara finnas en odiskutabel Svensk Mästare.

Men ingenting är hugget i sten. Kom gärna på årsmötet i början av juni (exakt tid och plats meddelas senare) och delta i diskussionen om nästa års SM.

Postad

Frågan lyder: Är det nu så att nordicbet är skattefritt eller ej?

SKulle ju vara lite ångest laddat att skatta nån mille om man råka vinna...

hur ligger det till? hört olika, costa rica, malta, isle of man.. enligt deras hemsida ska det vara det?

såg Gdaily skriva nånstans att det dock inte var det...

Enlighten me plz?