Gå till innehåll

Vilken pokersajt ska jag byta till?

Nygge555

Recommended Posts

Hejsan.

Det är dax för mig att byta sajt, men jag vet inte vilken. Kom gärna med förslag!?

Kraven jag har är: Bra support, säkert, bra bonus, lätt att bygga rulle på...

Tacksam för svar Nygge

Skulle rekommendera Heypoker till dig.

Bra support, framförallt via HeyJohan som finns här på forumet.

Säkert är det, lika säkert som alla seriösa sajter.

Bonusen är 100%, max 200 € om du signar härifrån pf.nu

Lätt att bygga rulle? Beror på hur duktig du är ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

Det är dax för mig att byta sajt, men jag vet inte vilken. Kom gärna med förslag!?

Kraven jag har är: Bra support, säkert, bra bonus, lätt att bygga rulle på...

Tacksam för svar Nygge

Skulle rekommendera Heypoker till dig.

Bra support, framförallt via HeyJohan som finns här på forumet.

Säkert är det, lika säkert som alla seriösa sajter.

Bonusen är 100%, max 200 € om du signar härifrån pf.nu

Lätt att bygga rulle? Beror på hur duktig du är ;)

Är du riktigt snabb alt. har rulle så finns det ju fler Bonusar att plocka där!

MVH

//KF

Länk till kommentar

Finns hur många som helst. Beskriv dig själv mer. Vilka limits spelar du på? Fixed eller NL? Short handed eller full ring?

Tycker du om 10-mannabord går ju B2B fetbort t ex. Vissa mindre siter har ju t ex dåligt med Omaha-bord om det är Omaha du vill spela osv.

Ska du spela B2B så ta den med största bonusen. Om inte Martins Poker har kvar sin €600 bonus så har ju PokerDandy €400 nu.

Förr skulle jag ha rekommenderat Bodog helhjärtat om man nu bara ska köra på en enda site. Nu är dock deras programvara kass och man kan i praktiken bara köra ett bord samtidigt (går att köra 3 men det är extremt krångligt)

Länk till kommentar

helt klart eurobet eller betsson, men ett överflöd av sopiga amerikanare på de låga nivåerna, och 100 procent bonus up till 600 dollar.

Är det värt att försöka få ut bonusen om man spelar t ex 0,10/0,20$ eller skulle det ta hela livet? i såna fall kanske jag kan börja där.

Länk till kommentar

Finns hur många som helst. Beskriv dig själv mer. Vilka limits spelar du på? Fixed eller NL? Short handed eller full ring?

Tycker du om 10-mannabord går ju B2B fetbort t ex. Vissa mindre siter har ju t ex dåligt med Omaha-bord om det är Omaha du vill spela osv.

Ska du spela B2B så ta den med största bonusen. Om inte Martins Poker har kvar sin €600 bonus så har ju PokerDandy €400 nu.

Förr skulle jag ha rekommenderat Bodog helhjärtat om man nu bara ska köra på en enda site. Nu är dock deras programvara kass och man kan i praktiken bara köra ett bord samtidigt (går att köra 3 men det är extremt krångligt)

DL har 1000€ bonus, måste juh spöa allt.

Nej inte Heypoker (sorry Johan), Unibet har ju all fisk nu! Finns flera trådar om "hur tajt det blivit på B2B sedan Unibet lämnade och tog fisken med sig".

Någon säger Betsson: Usch så mycket skit man hört om den klienten!

Har jag inget förslag själv? Bara gnäll? Njae.. jag är mest pessimistisk just nu.

Länk till kommentar

Förr skulle jag ha rekommenderat Bodog helhjärtat om man nu bara ska köra på en enda site. Nu är dock deras programvara kass och man kan i praktiken bara köra ett bord samtidigt (går att köra 3 men det är extremt krångligt))

Dock har ju Bodog inte den fetaste actionen direkt. Håller med om att det är en konstig lösning med borden, men två SH-bord är inga större problem.

Länk till kommentar

Förr skulle jag ha rekommenderat Bodog helhjärtat om man nu bara ska köra på en enda site. Nu är dock deras programvara kass och man kan i praktiken bara köra ett bord samtidigt (går att köra 3 men det är extremt krångligt))

Dock har ju Bodog inte den fetaste actionen direkt. Håller med om att det är en konstig lösning med borden, men två SH-bord är inga större problem.

Låga NL-bord finns det gott om. Kanske färre limit-bord.

Länk till kommentar