Gå till innehåll

GoldenTigerPoker.com - Signup max $250


MacDaddy

Recommended Posts

Läste följande på pokernow:

"Bonus Amount will be automatically added to your Bonus Account where it will be held until you play raked hands equal to seven (7) times the Bonus Amount"

 

-Hur menar du? Måste potten bli 1 $ raked o räcker det med att fått se kort?

 

så är de räcker med att den totala potten blir 1dollar och du ser floppen då får du en ranked hand!

 

dvs de är svinlätt att få ranked hands. istortsett 500händer som krävs för bonusen

 

-Så jag måste alltså ha lagt pengar i potten för att det ska bli rake? Räcker inte med att ha bli dealt cards?

 

-Säg att man spelar 100 händer i timmen på 2 bord då har man automatiskt 20 rakade händer då man sitter i blindsen. Spelar man ytterligare 20% av händerna har man 40 rakade händer på 1h. Det betyder 12h spelande för 100$, vilket är väldigt mycket.

 

 

Det räcker att du får kort och att potten blir rejkad på 0,05 $, du behöver alltså inte bidra något till potten!

 

Ok, vet ni om man kan få pengarna insatta på sitt visa kort när man cashar ut. För det kosta 20$ o sätta in 500$ på neteller så det känns inte värt det isf.

 

Man måste ta ut på samma sätt som när man satte in på sidan, jag satte in 500$ från neteller och tog sedan ut 750$ och jag fick inte betala något alls!

 

 

Kan man spela på 25 NL lr är det 50 NL o uppåt som gäller? För det fanns knappt några 10ppl bord på 50 NL nivån

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste följande på pokernow:

"Bonus Amount will be automatically added to your Bonus Account where it will be held until you play raked hands equal to seven (7) times the Bonus Amount"

 

-Hur menar du? Måste potten bli 1 $ raked o räcker det med att fått se kort?

 

så är de räcker med att den totala potten blir 1dollar och du ser floppen då får du en ranked hand!

 

dvs de är svinlätt att få ranked hands. istortsett 500händer som krävs för bonusen

 

-Så jag måste alltså ha lagt pengar i potten för att det ska bli rake? Räcker inte med att ha bli dealt cards?

 

-Säg att man spelar 100 händer i timmen på 2 bord då har man automatiskt 20 rakade händer då man sitter i blindsen. Spelar man ytterligare 20% av händerna har man 40 rakade händer på 1h. Det betyder 12h spelande för 100$, vilket är väldigt mycket.

 

 

Det räcker att du får kort och att potten blir rejkad på 0,05 $, du behöver alltså inte bidra något till potten!

 

Ok, vet ni om man kan få pengarna insatta på sitt visa kort när man cashar ut. För det kosta 20$ o sätta in 500$ på neteller så det känns inte värt det isf.

 

Man måste ta ut på samma sätt som när man satte in på sidan, jag satte in 500$ från neteller och tog sedan ut 750$ och jag fick inte betala något alls!

 

 

Kan man spela på 25 NL lr är det 50 NL o uppåt som gäller? För det fanns knappt några 10ppl bord på 50 NL nivån

 

spelar ingen roll så länge potten rejkas på 0,05c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej så om jag har fattat den här bonusen rätt nu så är det:

- 50% sign-up (Max $200)

- Man kan använda en kod från BW.com för att få lägre krav på antal rejkade händer (~1000 st)

- Rejken behöver bara uppgå till 5 c. dvs. potten skall bli en $1

 

Är jag ute och cyklar nu eller är detta en guldgruvebonus?

Gillar starkt prima av vilket jag förstått att GTP är med i.

 

Någon får gärna rätta mig om jag har fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej så om jag har fattat den här bonusen rätt nu så är det:

- 50% sign-up (Max $200)

- Man kan använda en kod från BW.com för att få lägre krav på antal rejkade händer (~1000 st)

- Rejken behöver bara uppgå till 5 c. dvs. potten skall bli en $1

 

Är jag ute och cyklar nu eller är detta en guldgruvebonus?

Gillar starkt prima av vilket jag förstått att GTP är med i.

 

Någon får gärna rätta mig om jag har fel

 

ÄR det pokernow lr Goldentigerpoker du pratar om nu?

Vad är isf koden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste följande på pokernow:

"Bonus Amount will be automatically added to your Bonus Account where it will be held until you play raked hands equal to seven (7) times the Bonus Amount"

 

Betyder det 700 rakade händer lr betyder det att summan av raken ska bli 700$?

Sen hur mkt är en rakad hand?

 

använd annan bonuskod iställe hotcards1 så får du 500ranked iställe, inte 100% på koden så kolla bonuswhores.com men 99% säker på att de var så den var....

 

alltså du behöver spela 500händer där potten blir över 1 och man ser floppen. går väldigt snabbt.

 

men du behöver sätta in 500dollar för att få fullbonus på 100...

 

 

"alltså du behöver spela 500händer där potten blir över 1 och man ser floppen. går väldigt snabbt."

 

-Hur menar du? Måste potten bli 1 $ raked o räcker det med att fått se kort?

 

så är de räcker med att den totala potten blir 1dollar och du ser floppen då får du en ranked hand!

 

dvs de är svinlätt att få ranked hands. istortsett 500händer som krävs för bonusen

 

Vill du berätta lite mer? Vad är koden t.ex. (eftersom hotcards inte verkar vara rätt)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...