Svinto Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Den som vinner kommer i alla fall att ha gjort skäl för pengarna. Citera
callen Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Hur kan ni inte bojkotta den där skiten? Känns det värt att ha sålt sin själ till djävulen för att spela en FL freeroll utan blindshöjningar? Jag ångrar iaf inte att jag inte öppnade något primakonto. Citera
Papa Kubo Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Nu kom jag på något roligt: Tänk om någon jeppe sitter och kämpar och kämpar för att nå finalbordet och få en kortlek av pokerforum.nu. Haha, snopet värre! Citera
Svinto Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Ja fy fan, vilket skräp, Svinto hoppas du får nytta av mina chips Tack, men det blev väldigt tråkigt när du gick. Jag och två jänkare som inte verkar fatta att jag höjer konstant. Jag tror inte att jag fullföljer loppet Citera
Nusseman Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Känns det värt att ha sålt sin själ till djävulen för att spela en FL freeroll utan blindshöjningar? Tack för påminnelsen... Jag borde vetat det. Klart djävulen ställer sig och pissar en i ansiktet efter att man sålt sin själ, det är ju såååå uppenbart. Citera
Skanke Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Hade under 1000 kvar men så vann jag en pott fan oxå Citera
Hjort Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Känns det värt att ha sålt sin själ till djävulen för att spela en FL freeroll utan blindshöjningar? Alltså en fixlimit freeroll, mot tomtar och konstanta blinds är väl vad som händer ens själ när djävulen inkasserar? Citera
QoS Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 Nu orkar jag inte längre, får se hur långt man kommer på att höja konstant! - QoS Citera
Packe Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 efter 1h...de som "sitting out" har tappat ca 1/10 av startstacken...betyder det att det dröjer 9h till innan dessa är ute? Citera
callen Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Känns det värt att ha sålt sin själ till djävulen för att spela en FL freeroll utan blindshöjningar? Alltså en fixlimit freeroll, mot tomtar och konstanta blinds är väl vad som händer ens själ när djävulen inkasserar? Alltså jag förstår inte vad du menar men det är säkert EV+. Citera
wanduz Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 jag var nere på 700, vände tyvärr upp tilll 3500 som jag försöker spendera just nu.. har gett mig fan på att åka ut genom att höja precis hela tiden... Citera
Mr Zero Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Känns det värt att ha sålt sin själ till djävulen för att spela en FL freeroll utan blindshöjningar? Alltså en fixlimit freeroll, mot tomtar och konstanta blinds är väl vad som händer ens själ när djävulen inkasserar? I en turnering med 250 spelare med 2500 marker var Citera
eroz Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Helt ärligt. Hur länge tror ni turneringen kommer hålla på? _Kan_ man överhuvudtaget genomföra en turnering på detta vis? Finalen är ju inte klar på en vecka? Gaming Club måste ju göra något. Detta fungerar ju inte. Citera
wanduz Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Phew, tur med paus nu!! det blev lite intensivt ett tag... jag ska upp 04:30, borde kanske sluta nu och fortsätta imorgon bitti.. Citera
Packe Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 jag går o lägger mig nu. Jag loggar in vid 6 när jag går upp och ser om jag är kvar För er som orkar stanna kvar: Lycka till!!! Citera
Papa Kubo Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Då det är 55 spelare kvar kallar nån in en manager och så går alla med på en deal. Citera
Mr Zero Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag skiter i vilket, nu går jag och lägger mig Men det vore något det, H2H med 312500 marker var, och mörkar på 10/20 Citera
Packe Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag skiter i vilket, nu går jag och lägger mig Men det vore något det, H2H med 312500 marker var, och mörkar på 10/20 HAHAHAHA! Citera
Papa Kubo Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Det här är också rätt sjukt - Players Watching: 98(!). Citera
martenmania Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 "Mr. Moss, I have to let you go." Citera
wanduz Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 mycket love vid bordet iaf... wanduz> im hard to read huh? bennysc> your the best Citera
pelasun Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Men varför kan jag inte sluta spela??? Hur dum i huvudet får man vara som inte går och lägger sig??? Citera
QoS Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 Det här är också rätt sjukt - Players Watching: 98(!). Tomte VM drar alltid mycket folk! Det är bara SEXY BABES som kollar! - QoS Citera
Recommended Posts