Gå till innehåll

Problem med bonusar på Heypoker!


maximus82

Recommended Posts

Hallå allihopa!!!

 

Jag har fått lite problem med heypoker, vilka jag annars tycker e riktigt bra!! I alla fall, på alla andra b2b sidor har jag uppfattat det så att man kan sätta in pengar för flera bonusar samtidigt, men att man inte kan cleara dessa samtidigt längre, vilket gick tidigare....

 

Så jag satt in pengar vilket innebar 400 euro i bonus och 5000vip-poäng(2000+3000) att spela in. Jag spelade över 5000 vip, men fick bara pengar för den ena bonusen. Då mailade jag och frågade varför och fick detta som svar:

 

There has been an update to bonus requirements since February the 1st.

> Accumulated VIP points can only count towards one bonus at a time.

> It means that unfortunately, you are not able to receive the second bonus

 

Då svarade jag:

 

Hello again!

I absolutely agree!!But if I deposit for two bonuses it means on other b2b

sites that I first clear the first bonus and then the other bonus. So in

this case I deposited for the first bonus and needed 2000vip and then for

the second bonus I needed 3000vip. If I then play over 5000 vip I should

clear both,shouldn´t I??I hope u understand me!? I havent cleared both

simultaneously, I have played the requirements for each bonus, the only

thing is that I deposited for them at the same time, but that shouldnt

matter!!Hope u understand me!

 

Och då svarade de igen:

 

Yes, but unfortunately you only started to accumulate VIP points for the

second bonus after you received the first bonus, rather than right after you cleared the first bonus.

 

 

Detta tycker jag låter väldigt konstigt och undrar om det verkligen kan vara på det här sättet. Det innebär ju att man måste vänta tills den första bonusen har utbetalats innan man kan använda en ny bonuskod. Förstår verkligen inte vitsen med det och jag har ju uppfyllt kravet för att cleara bägge, alltså över 5000 vip.

 

Någon som har varit med om liknande eller har någon tanke kring detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan, jag är ledsen att besvära dig men jag har också ett problem med Heypoker. Signade upp igår, men dum som jag är så glömde jag att signa genom pokerforum.nu (flitig medlem här) och missade därför erbjudandet med 8000 vip = ipod nano och alla bonusar som ingick. Finns det något sätt att fixa detta i efterhand?

 

Mejlade supporten och frågade om de kunde ändra det så att jag åtminstone fick signup-bonusen istället för reload-bonusen som jag dumt nog fick istället. De var tråkigt nog inte speciellt hjälpsamma....

 

Annars gillar jag Heypoker väldigt mycket !

 

Bra jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!?

 

Har fortfarande inte fått något svar på vad som gäller!? Efter dessa bonuskoder satt jag in på heymania 1,2 och 3 efter varandra och räknade ut att jag skulle behöva spela typ 7000vip till för att cleara alla de här tre oxå, men enligt vad heypoker sa i mitt mail som kommer inte detta att gå heller!?Hur ska man isåf hinna cleara alla tre utan att de hinner ta bort bonuskoderna, om man ska vänta på att bonusen ska bli utbetald innan man kan börja på nästa!!!

 

Ska jag fortsätta nöta på dessa 7000vip eller kommer jag bara att få ena bonusen den här gången också!?!?!??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hallå!

 

Jag mailade och fråga om det skulle fungera på de här nya bonusarna som jag har satt in för.De svarade då:

 

Hi,

 

The bonuses you have registered for are paid out 30 days after the deposit if

you have earned enough VIP-points. Please note that you can only collect VIP-

points towards one bonus at the time.

 

We can confirm that you have fulfilled the requirements for the first bonus

and it will be paid out on 2006-03-26.

 

You have also earned 1412 VIP-points for bonus number two. When you have

earned another 588 VIP-points your VIP-points will start to count towards the

third bonus.

 

Det här var det jag ville höra och jag trodde att det skulle gälla för de två första bonusarna också, men där fick jag bara den ena. Men nu verkar det fungera som det ska och jag är nöjd med. Heypoker är bra och heyjohan är king. Må korten vara med er alla.....utom när ni spelar mot mig!!haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara säga att jag räkade ut för samma sak på martinspoker.

Jag hade samlat vips för både signup och reload. Men så skrev dom att jag bara kunde samla för reloaden efter att signupen betalats ut. Dvs efter 3 månader. Sjukt kasst. Så om heypoker fixar detta så är ju dom som vanligt ett steg före. Martinspoker slutatde tillslut svara på mina mail....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HeyJohan, jag är ledsen att besvära dig men jag har också ett problem med Heypoker. Signade upp igår, men dum som jag är så glömde jag att signa genom pokerforum.nu (flitig medlem här) och missade därför erbjudandet med 8000 vip = ipod nano och alla bonusar som ingick. Finns det något sätt att fixa detta i efterhand?

 

Mejlade supporten och frågade om de kunde ändra det så att jag åtminstone fick signup-bonusen istället för reload-bonusen som jag dumt nog fick istället. De var tråkigt nog inte speciellt hjälpsamma....

 

Annars gillar jag Heypoker väldigt mycket !

 

Bra jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...