Ruterkung Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Read på MP, höjer any two, cappar flop så fort han har något par, något runnerrunner drag och lite till. Party Poker 2/4 Hold'em (6 handed) FTR converter on zerodivide.cx Preflop: Hero is Button with Q:diamond:, K:club:. 1 fold, MP calls, CO calls, Hero raises, 2 folds, MP calls, CO calls. Floppar mittenparet och det kan ju vara väldigt bra mot MP, som vanligt betar han ut. CO ger sig in i leken men han kan också vara ute för att isolera sig mot MP. Jag trebettar för att testa CO och till min lycka foldar ahn när MP cappar. Flop: (7.50 SB) A:diamond:, 9:club:, K:heart: (3 players) MP bets, CO raises, Hero 3-bets, MP caps, CO folds, Hero calls. Jag tror jag leder överlägset här men väljer att vänta tills river för att bomba. kan det vara rätt att slänga in höjningar här? Turn: (8.75 BB) 6:club: (2 players) MP bets, Hero calls. Ojdå, fick tvåparet och om nu MP hade haft ett A så har jag honom. Cappen är ganska enkel här men det jag mest undrar över är om jag hade kunnat cappa river om x hade kommit på river. Är det fel att jag inte slänger in höjningar på turn eller är det bra att jag väntar tills på river? River: (10.75 BB) Q:club: (2 players) MP bets, Hero raises, MP 3-bets, Hero caps, MP calls. Final Pot: 18.75 BB Citera
Recommended Posts