Gå till innehåll

Beröm till Heypoker


frekje

Recommended Posts

Heyjohan, jag har spelat på många olika sidor under ett antal år, men jag måste säga att Heypoker mer och mer blir min favorit. Ni har en bra klient, utmärkt support, fina erbjudanden och både cashback och vippoints. Totalt sett är jag mycket nöjd och tycker att ni gör ett utmärkt arbete. Som spelare känns det bra att stötta en svensk site som sköter sig så bra och jag rekommenderar gärna Hey till mina vänner. Forstätt med det goda arbetet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte göra annat än hålla med dig Frekje. Enda minuset tycker jag är att spelet är så oerhört tight på b2b. Brukar spela max 6, nlt .5/1 och man får vara glad om det är 25% som ser flopparna.

Men heypoker har nog den bästa kundsupporten med HeyJohan i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara stämma upp i hyllningarna. Heypoker är klart den skönaste siten jag spelat på. Allt funkar perfekt, VIP-shoppen är superskön, bonusar kommer utan krusiduller och närheten till spelarna blir ju superb iom HeyJohans närvaro här på forumet.

 

I framtiden kommer jag troligen att studsa över lite kvickt på någon annan sida och bonushora lite då tillfälle bjuds. Men sen bär det fanimej omedel bums tillbaks till HeyPoker!

 

Hyll hyll!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer i hyllningarna!

 

Men det finns en brist som håller på att göra mig galen. Det är att fönstren aktiveras automatiskt när det är ens tur att agera. Oerhört frustrerande om man just då håller på att skriva notes eller chatta i ett annat fönster. Jag har nog inte lyckats skriva en hel mening utan att delar av den hamnat på helt fel ställe. Snälla fixa! :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer i hyllningarna!

 

Men det finns en brist som håller på att göra mig galen. Det är att fönstren aktiveras automatiskt när det är ens tur att agera. Oerhört frustrerande om man just då håller på att skriva notes eller chatta i ett annat fönster. Jag har nog inte lyckats skriva en hel mening utan att delar av den hamnat på helt fel ställe. Snälla fixa! :?

Instämmer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer helt med det positiva ovanför. Men jag irriterar mig mer och mer på att det ska kosta €10 att ta ut pengar. Fast det är inte Heys fel. Om 24 ska envisas med att ta betalt så vill jag ha mina pengar på en gång (1 timma eller så).

 

Jag kan inte annat än att hålla med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

heypoker är den bästa sidan som just nu finns tillgänglig på nätet.

johan på heypoker är en bra kille som svarar snabbt när man har några frågor. Vi ska spela blekingemästerskapet snart och då är heypoker värd för tävlingen. ni som är från blekinge . surfa in på blekingepoker.se så får ni reda på vad ni ska göra för att vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa siten jag har gulat på! (Hehe, så illa är det. Backat något fruktansvärt den senaste veckan.)

 

Haft en svacka helt enkelt. Och som sig bör har jag kört hela avgiftningsprogrammet. Stannat upp, analyserat, räknat, grämt mig över bad beats (när man är 80% fav SKALL man vinna ;)) och sedan fortsatt gula. Har till och med fått backa en nivå för att lugna ner mig lite, inte kul när man hamnar i den sitsen.

 

MEN, och det är nu det blir klart varför mitt inlägg är i den här kategorien, jag har fått en sign-up, ett badlakan, vip-poäng att tröstköpa prylar för och, som så många andra, blivit glad över hur tillmötesgående Johan har varit, all annan support hamnar i bakvattnet.

 

Kan man, som jag i det här läget, (nästan) bara komma på positiva saker att säga om siten, en hemsk vecka till trots :( , så kan det inte innebära annat än att siten är av toppklass.

 

Nu väntar jag bara på att det skall komma en till Re-load så man slipper byta sida och på att hemsidan och cashieren skall sluta strula. När detta sker då är det klappat och klart. Då har jag och många andra en ny hemma-arena.

 

TACK Heypoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar inte cashier tråden just nu men testa att byta språk tillbaka till engelska så funkar den igen (iaf för mig), mycke enklare än att ta bort cookies. Av någon anledning står min på danska ibland och då funkar det inte.

 

Tack, ett problem avklarat. Har problem med http://www.heypoker.com också, den går riiiktigt segt. Kan kolla på den från jobbet men hemifrån funkar det inte. Att scrolla ner och kolla på prod i heyshop är ett heldagsjobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte göra annat än hålla med dig Frekje. Enda minuset tycker jag är att spelet är så oerhört tight på b2b. Brukar spela max 6, nlt .5/1 och man får vara glad om det är 25% som ser flopparna.

Va då 25 % nu är det inget bord som ser under 25% av flopparna på ca:15-20 bord:S :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...