chievo85 Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Spelade en live tunering med ett gäng fylle slaskare i helgen! 3st inann mig hade gått allin! Och själv klart sitter jag på AA just då! Han som ska tala efter mig säger att han oxå ska gå all in vad jag än gör och jag steker ett tag men vafan bästa start handen och chans att slå ut 4 personer jag var (chipleaeder) o vinner jag denna handen så skulle final bordet ligga inom räckhåll! Eftersom det var fylle slask på hög nivå så kunde dom sitta med vad som helst typ Ax o Kx mm Hur hade ni gjort call, fold? Citera
Gislo Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Haha du la dig eller hur? gosse gosse ...humor. - "Ja - men en av dem träffade trissen på floppen så jag sparade massa marker!" Citera
Hjort Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Det där är ingen fråga och inte värt att diskutera. Kolla http://www.pokerstove.com och om du fortfarande inte förstår så fundera på att lägga ned pokern. Citera
Recommended Posts