Gå till innehåll

Mambo Jambo


Recommended Posts

Hallå Johan!

 

Jag vet, det är helt sanslöst. Har ju inte stort dataintresse samt väldigt svårt att göra något annat än att läsa nättidningarna, så det kan man ju kalla skräll.

 

Annars är det fint med mig, relativt lugnt i skolan och därmed mycket poker!

Själv då?

Fan, hade ingen aning om att du pluggade. Bra skit eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ju kunna tro att det här är rena rama actionfilmen. Forumet formligen bombarderas med nya inlägg..

 

Josha981: Jo det är faktiskt helt ok, jävligt kul emellanåt och ganska så givande.. Ibland blir man dock överöst med skit att göra men det löser sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Den 27 april rullar det en bil från Eksjö till kungliga huvudstaden.

Det handlar om AIK:s första derby mot djyrgårn.

Finns det intresse att hänga med och kanske till och med ratta bilen upp så pm:a gärna mig.

 

Det är jag, arvidsson (tistel här på forumet) och eventuellt dooken ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ju kunna tro att det här är rena rama actionfilmen. Forumet formligen bombarderas med nya inlägg..

 

Sitter här och funderar på varför inte fler skriver inlägg på forumet. Själv tycker jag det är väldigt intressant att läsa alla inlägg men det känns rätt surt när man inte är "inne" i snacket. Ni nämner en massa pokerbegrepp som en annan inte har en aning om vad de betyder. Detta tror jag kan bidra till att fler inte skriver. Det känns ju nästan som man skulle förstöra en hel diskussion ifall man börjar ställa en massa dumma frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga frågor är för dumma,bara fråga på så svarar garanterat någon.

Finns väl ingen som kan allt.

 

Jag har oxå lämnat förslag till Clabbe att vi kanske skulle skriva ut lite papper o lämna till alla i klubben på lördagar med information om detta forumet + detaljerad information hur man reggar sig ett konto och postar här(alla är ju inte data nördar) :D

 

Jag skulle bli glad om fler började posta här men jag är ju som sagt en addicted forum idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ju kunna tro att det här är rena rama actionfilmen. Forumet formligen bombarderas med nya inlägg..

 

Sitter här och funderar på varför inte fler skriver inlägg på forumet. Själv tycker jag det är väldigt intressant att läsa alla inlägg men det känns rätt surt när man inte är "inne" i snacket. Ni nämner en massa pokerbegrepp som en annan inte har en aning om vad de betyder. Detta tror jag kan bidra till att fler inte skriver. Det känns ju nästan som man skulle förstöra en hel diskussion ifall man börjar ställa en massa dumma frågor.

 

Ask and u shall recieve... Från och med nu ska jag fixa en FAQ eller så kallad ordlista över diverse begrepp så att kan följa diskussionerna här på nätet även om man är en newbie..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En hjälptext om forumet är redan skriven av Dooken.

Men tyvärr har webansvarig ännu inte lagt upp den på hemsidan, fråga mig inte varför...

Jag tycker du Dooken kan mejla honom och kräva att ditt bidrag publiceras på hemsidan snarast.

 

Klistrar in den här senare ikväll, kanske den hjälper någon även om ni redan är registrerade och åtminstone kan posta inlägg.

Obs Dooken: Jag har den senaste versionen så klistra INTE in din.

 

Och Johan, posta på, du gör inte bort dig, bara roligt om nån skriver nåt. Men det är klart, om du skriver för mycket om djyrgårn så får vi väl se över din framtid på forumet. :lol:

 

/B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki, fortfarande ingen som är intresserad att följa med till derbyt på torsdag. Jagar ju en förare, bil är fixad.

 

Får väl gå ut med ett bonuserbjudande då genom att att bensinen samt ett mål på macdunken är gratis. Plåten kostar för övrigt 200 pix.

 

Sander, du kör väl gärna. Vi tar bilen till Linköping. Du tar bilen och oss från Linköping till 08-land, och sen tillbaka till Linköping. Hmmm, frågan är bara vem som ska köra tillbaka till oaklake..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...