Gå till innehåll

GamingClub.com - Signup och deposit, max $1550


Painman

Recommended Posts

Kunde inte hitta någon tråd om denna bonus, jag undrar om det är någon som har provat denna!

 

Verkar inte vara helt omöjligt att rejka 20000 på 60 dagar, spelar man 1h om dagen på 4 bord så är det ju inte så farligt!

 

Någon som vet om det räcker att lägga in ett par hundra $ för att vara kunna få bonusen eller är det en 100% match-bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar inget om den här bonusen på deras sida, nån som vet att den fortfarande gäller?

 

http://www.gamingclubpoker.com/promo/deposit$50-get$1550/dc.asp?VT=56365646&trd=1&s=aff91323

 

Jag känner till forumets regler, men man kan säga att bonus inte är det enda att tjäna in om man signar upp hos the gaming club.

 

Visst var jag diskret nu, admin? :)

 

 

*Inte tillräckligt /Admin*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett signat account på Gaming Club sen långt tillbaka som jag aldrig spelat på. När jag startar klienten så kommer "your account has not been veriefied via E-mail yet." Kan jag starta ett nytt konto eller är jag fast på mitt gamla?

 

 

 

Tipsar om detta, från T&C:

 

Players who have already received a Sign-Up Bonus from one of the Multiplayer Poker Rooms within the Belle Rock Gaming Group may not take part in this Promotion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har börjat spela in bonusen nu och undrar över vart jag kan se hur många raked hands jag har kvar/spelat in? Jag kunde se någonstans att för två dagar sen att jag hade spelat in 106 raked, och igår spelade jag in 700 till.

Men nu kan jag inte se varken hur många jag har kvar eller hur många jag har spelat in, sen har jag inte fått dom där 50$ heller, eller får man dom senare tillsammas med 1500$?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att man kan se hur många raked man har spelat idag den här veckan och månaden.

Men det jag undrar över är hur jag kan se exakt hur många raked hands som jag har kvar/ spelat in på bonusen.. om det går? För jag har spelat på lite låga nivåer som inte gäller för bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade klart gamingclub bonusen den 26 mars alltså för 5 dagar sen och jag har inte fått den än... jag mailar och frågar hela tiden men jag får bara difusa svar om att den ska komma...

 

Har d tagit så lång tid för ngn annan?? Jag börjar bli orolig att gamingclub blåser mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade klart gamingclub bonusen den 26 mars alltså för 5 dagar sen och jag har inte fått den än... jag mailar och frågar hela tiden men jag får bara difusa svar om att den ska komma...

 

Har d tagit så lång tid för ngn annan?? Jag börjar bli orolig att gamingclub blåser mig?

 

Tog ett tag för mig också. Tror det var uppemot 1v. Fick maila dem ett par gånger. Tror inte det är något att oroa sig för men var på deras support tills du får den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...