Clurre Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Har spelat 5 tuneringar idag och åkt ut direkt varje tunering. Första turneringen All in andra given efter en höjning av killen framför mig. Jag har KK han TT och han floppar o floppen TTK. De andra turneringarna AK vs KJ, QQ vs QT , AA vs KQ , JJ vs AQ... så här har det varit nu i 2 veckor. På de här 2 veckorna har jag kört 52 turneringar och åkt på 45 badbeats som har gjort att jag har åkt ut. Någon spelsite måste hata mig eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Nu vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ThePunk Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Poker, poker. It's all skill. Start with the worst hand and go uphill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Har spelat 5 tuneringar idag och åkt ut direkt varje tunering. Första turneringen All in andra given efter en höjning av killen framför mig. Jag har KK han TT och han floppar o floppen TTK. De andra turneringarna AK vs KJ, QQ vs QT , AA vs KQ , JJ vs AQ... så här har det varit nu i 2 veckor. På de här 2 veckorna har jag kört 52 turneringar och åkt på 45 badbeats som har gjort att jag har åkt ut. Någon spelsite måste hata mig eller nått Du är unik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts