amisho Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Är det bara jag som inte kan köra multipokers klient i Windows XP? Jag har ominstallerat klienten sju gånger, men jag får alltid ett felmeddelande när jag, efter installation, försöker öppna den (bla bla bla...vill du att Windows skickar en...bla bla...). Otroligt irriterande! Hm. Och en följdfråga till detta blir således, går det att lösa detta problem på ett enkelt och bra sätt? /amisho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 Posten precis bredvid din är den här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24713 Kan det va nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 var någonstans är det clienten crashar? Kommer den upp överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts