P*U*S*S Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ikväll är vår kära Cola på tv 3 i programet "Du är vad du äter" o ska äta upp sig o hitta lugnet i sin tillvaro så han kan sova på nätterna.... Trevligt o känna en kändis lixom Citera
Reaper Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 fan tyckte jag kände igen killen Tänkte och tänkte.. sen just ja, cola är det juh... Coolt Citera
TITAN1C Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Nice coola hoppas du följer det där nu det verka ju funka. Vad hade dom gjort med rösten ni lät skojjiga hehe. Citera
Dustinz Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 -"Vad gör du mattias?" - "...jag kollar lite bara.." ;D Citera
Kricka Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Då han bor i samma trappuppgång som mig så hälsar jag på honom lite titt som tätt. Ibland glider han omkring i sin Cab och ser allmänt belåten ut också.. Fast oftast är hans parkeringsplats tom.. Citera
Recommended Posts