Gaga Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Har nästan uteslutande spelat på Bet24 och aldrig nånsin haft något problem att ansluta till dom. Nu när dom byter nätverk imorrn tänkte jag kika på lite andra sajter. Problemet är att jag inte kan logga in på någon av dem. Den försöker ansluta men lyckas aldrig. Kan stå i evigheter och tugga utan att det händer något. De jag har provat är Empire Poker, Bet365, PokersStars, MartinsPoker och Unibet. Unibet och MP är ju också B2B och där kan jag inte ens starta klienten!? Nån som har en aning?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Va har du för inställnignar på din brandvägg? Kolla på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaga Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Ahh nu funka det. Stängde av brandväggen helt. Får väl leva utan då. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Ahh nu funka det. Stängde av brandväggen helt. Får väl leva utan då. Tackar Verkligen inte att rekommendera! Gå igenom inställningarna och kolla var det blir fel istället, finns stora risker med att spela poker/surfa utan brandvägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaga Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Verkligen inte att rekommendera! Gå igenom inställningarna och kolla var det blir fel istället, finns stora risker med att spela poker/surfa utan brandvägg. Har nu ställt in brandväggen på "låg". Då verkar det mesta funka, dock inte B2B. Får väl pilla lite mer här. Ska nog lösa sig ändå hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts