mikca Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hey! Jag har mitt NETeller-konto i $. Nyligen har man fått möjlighet att göra sina transfers i $ isf €. Jag undrar hur omräkningen går till när man använder $ till och från HeyPoker. Anledningen till att jag frågar är naturligtvis att jag vil slippa NETellers växlingsavgift på 1.9% Citera
HeyJohan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Jag ska kolla upp närmare exakt vilken referens det finns för kursen. Ge mig några minuter så ska du få ett svar på din fråga. Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Då ska vi se. Valutan räknas om enligt kurserna som finns på http://www.xe.com Inga påslag sker av vår cashier. Mvh Johan Citera
Baloos Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Men är det ok att mata in dollar för bonusar så länge man kommer upp i motsvarande belopp som för euros? Citera
HeyJohan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Det är det absolut! Välj den valuta som passar dig bäst. Mvh Johan Citera
Recommended Posts