emilio_barzini Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 tänk att man kan lyckas med ungefär 2.5BB när man precis är vid ITM Lyckades bli 3a och fick 2444 euro, borde ha blivit 2a men åkte på rivern han MEGAchipleadern. Men nöjd är jag iaf! Vill bara skryta lite *pill, pill / Matteprof * Citera
Hjort Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 Gör du sånt här bara för att retas eller? Och grattis. Citera
emilio_barzini Postad 4 November , 2004 Författare Rapport Postad 4 November , 2004 Gör du sånt här bara för att retas eller? Och grattis. Ja det klart! JAg tänkte att det va väl lika bra att köpa in sig för 100 euro och ta chansen, tänkte inte du så? Citera
callen Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 Du verkar dra in grova pengar på festivalveckan emilio! Snyggt! Min festivalvecka har varit som Phil Iveys WSOP. Men imorgon är det fixed limit och då kommer kommer jag lugnt att vinna! Citera
Hjort Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 Du verkar dra in grova pengar på festivalveckan emilio! Snyggt! Min festivalvecka har varit som Phil Iveys WSOP. Men imorgon är det fixed limit och då kommer kommer jag lugnt att vinna! Jag antar att vi kan räkna in PLO bland mängden frökenspel som 24h riggar. Citera
callen Postad 5 November , 2004 Rapport Postad 5 November , 2004 Jag antar att vi kan räkna in PLO bland mängden frökenspel som 24h riggar. Definitivt, därför spelade jag inte ens! Citera
emilio_barzini Postad 5 November , 2004 Författare Rapport Postad 5 November , 2004 haha 591 (11a) + 2444 (3a) euro än så länge, av 2 spelade trns. Fixed nu, inte min starka sida......men 2BB är allt jag behöver! På söndag blir det stora pengar!! Citera
Recommended Posts