Gå till innehåll

Undrar var man ska sätta in 500SEK?


Danne12

Recommended Posts

Hej jag är en kille som tänkt sätta in en 500 kronor på nån pokersite...skulle gärna vilja ha tips på nåt bra ställe.

Snälla nämn inte svinstian b2b sämre svinstia finns fan inte :twisted:

 

Varför skulle B2B vara en svinstia? De lägre nivåerna är ju fulla av fisk :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tack men fiskar med sån äcklig tur finns inte :shock: följer med på allt möjligt och träffar alltid nåt

 

Menar du alltid som i 100% av fallen? Det har jag lite svårt att tro. Kan ju vara så att du inte skyddar dina händer tillräckligt.

 

Annars gillar jag the gamming club, men jag vet inte hur mycket folk det är kvar i det gamla partynätverket. Fast där är också en massa fisk som går med på alla möjliga drag och runner-runner chanser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du hellre spela mot bra spelare som du garanterat inte vinner några pengar utav?

 

Absolut inte :) men vill inte heller spela på ett lotteri :) tycker det händer skumma saker på b2b

 

hha håller med till 100% där. riggat? :P

 

Wow först håller du med att det händer skumma saker på B2B och sedan undrar du om det är riggat. Känns som lite motsägelsefullt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh allt är riggat.. sätt istället in pengar på min egna pokersite.. eehhh ligger i handelsbanken och numret är 321553233 clearing 6553, sen http://www.maffiapoker.com för att spela... Där är det inte riggat... raken är 10% och hälften av händerna är A-A som torskas mot K-K ;)

 

nänä jag skoja bara! Sätt in på prima väl? Nordicbet har ju en rätt bra signup bonus nu har jag för mig.. 500kr är väl ungefär 60 dollar så då får du säkert 30 dollar i signup bonus :) Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars gillar jag the gamming club, men jag vet inte hur mycket folk det är kvar i det gamla partynätverket.

 

The Gamming Club är ju Prima...?

 

Liten undran till er båda, jag vet vad Gaming är, men när det gäller Gamming är jag helt lost :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testa http://www.interpoker.com

 

De har en ganska lätt 100 % signup bonus :D

 

To clear your bonus in poker you need to play 5 (five) times the bonus amount in raked hands. For example a $100 bonus will require only 500 raked hands to clear.

A raked hand at InterPoker is defined as any hand where at least $1 (or £/€, depending on the table) is taken as rake. This is equivalent to a $20 pot (InterPoker takes 5% rake up to a maximum of $3 (or £/€, depending on the table)).

 

Every hand you are dealt cards and the total pot is $20 or more, a raked hand will be counted towards your bonus. You do not have to contribute to the pot for the hand to be counted as raked.

 

Further to this, every hand you play where between $0.25 and $0.99 (or £/€, depending on the table) rake is taken will count as 1/4 (one quarter) of a raked hand.

 

Betydligt bättre bonus tycker jag då bet365 har... På låga nivåer blir det ju uppemot 2000 raked händer på Interpoker... Då en rake på 1 sällan komer tas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du hellre spela mot bra spelare som du garanterat inte vinner några pengar utav?

 

Absolut inte :) men vill inte heller spela på ett lotteri :) tycker det händer skumma saker på b2b

 

hha håller med till 100% där. riggat? :P

 

Det där med riggat och rivered ser man ofta i

chatten på b2b....

 

Vad jag inte förstår är HUR, på vilket sätt skulle

ett script kunna vara riggat?

 

En slumpgenerator kan ju inte veta vilka som

lägger sig eller går med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...