Gå till innehåll

Ladies Night


Recommended Posts

Lördagen den 1 April är det Ladies Night på klubben och såhär har jag lagt upp den:

 

Spel: No Limit Texas Holdém

Kostar: 100kr (60kr till priser + 40kr "endagsmedlemskap")

Datum: 1 April

Tid: 15.00

Platser: 36st

Blinds: 15min

Startchips: 8 000

 

Anmälda:

 

1. Jane Herlin

2. Anna Kämpe

3. Sofie Nelin

4. Karin Nelin

5. Birgitta Olofsson

6. Maria Sjöblom

7. Maria Kvarnström

8. Ulla Blomdahl

9. Theres Heyer

10.Camilla Eriksson

11.Carina Sundin

12.Marianne Sundin

13.Anita Roukkoski

14.Siv Sjölander

15.Maria Berglund

16.Sussi Eriksson

17.Elin Norberg

18.Agneta Bleckert

19.Sari Koronen

20.Marie Björtoft

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

 

 

Det jag behöver är 6st frivilliga pokerkunnade dealers, alltså man ska kunna reglerna till en hyffsad nvå, men ni får hjälp av turneringsledaren om det skulle bli något konstigt som ni inte klarar av.

Välvårdade, alltså sitta o deala i bar över..... OBS jag skämta 8-) om det sista!

 

Kommentarer tack:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du KentAA, inte för att vara petnoga, men kom vi inte överens om att endagarsmedlemskap skulle kosta 50:-/dag, men okej vi kan göra ett undantag för "The Ladies Open". Jag kan hålla med om att 50:- kanske hade varit för mycket.!!

 

Så mycket skulle det kosta när företag/föreningar och privatpersoner boka? Sen fjäskar jag lite eftersom det är damer som ska spela :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte hjälpa till då eftersom jag har ett par arvingar att ta hand om :( Annars hade nog ryktet om mig som dealer dragit dit en 10 extra skator som villigt lägger en hundring för att få se mig i aktion vid bordet ;)

 

Ja, tänk om MickeC skulle ha uppvisning med några till spelare(kvittar vilka). Damerna skulle nog imponerad av ditt tighta spel, 5 händer per kväll. Ditt utseende går ju också att operera innan turneringen sedan kan du ju träna med Slimman58 så du får den där härliga karlakarl kroppen, då blir de kanske lite mer intresserad än den där gamla utslitna MickeC :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...