kentAA Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Lördagen den 1 April är det Ladies Night på klubben och såhär har jag lagt upp den: Spel: No Limit Texas Holdém Kostar: 100kr (60kr till priser + 40kr "endagsmedlemskap") Datum: 1 April Tid: 15.00 Platser: 36st Blinds: 15min Startchips: 8 000 Anmälda: 1. Jane Herlin 2. Anna Kämpe 3. Sofie Nelin 4. Karin Nelin 5. Birgitta Olofsson 6. Maria Sjöblom 7. Maria Kvarnström 8. Ulla Blomdahl 9. Theres Heyer 10.Camilla Eriksson 11.Carina Sundin 12.Marianne Sundin 13.Anita Roukkoski 14.Siv Sjölander 15.Maria Berglund 16.Sussi Eriksson 17.Elin Norberg 18.Agneta Bleckert 19.Sari Koronen 20.Marie Björtoft 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. Det jag behöver är 6st frivilliga pokerkunnade dealers, alltså man ska kunna reglerna till en hyffsad nvå, men ni får hjälp av turneringsledaren om det skulle bli något konstigt som ni inte klarar av. Välvårdade, alltså sitta o deala i bar över..... OBS jag skämta om det sista! Kommentarer tack: Citera
slimman58 Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Du KentAA, inte för att vara petnoga, men kom vi inte överens om att endagarsmedlemskap skulle kosta 50:-/dag, men okej vi kan göra ett undantag för "The Ladies Open". Jag kan hålla med om att 50:- kanske hade varit för mycket.!! Citera
kentAA Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 Du KentAA, inte för att vara petnoga, men kom vi inte överens om att endagarsmedlemskap skulle kosta 50:-/dag, men okej vi kan göra ett undantag för "The Ladies Open". Jag kan hålla med om att 50:- kanske hade varit för mycket.!! Så mycket skulle det kosta när företag/föreningar och privatpersoner boka? Sen fjäskar jag lite eftersom det är damer som ska spela Citera
kentAA Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 Och det skulle vara trevligt om alla kunde börja jaga sponsor-priser. Typ Donnas i Hofors, checka med HM o Lindex och resten av allakillarhatardessaaffärer. Citera
slimman58 Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Ja jisses, det här blir kul. Danne å Jenza får gå dit, heheh. Pelle å Tomas får ta HM. Resten av gänget får ta och sätta sig å virka ihop någotting. Kom igen nu grabbar, visa vad ni går för. Citera
MickeC Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Kan tyvärr inte hjälpa till då eftersom jag har ett par arvingar att ta hand om Annars hade nog ryktet om mig som dealer dragit dit en 10 extra skator som villigt lägger en hundring för att få se mig i aktion vid bordet Citera
kentAA Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 Kan tyvärr inte hjälpa till då eftersom jag har ett par arvingar att ta hand om Annars hade nog ryktet om mig som dealer dragit dit en 10 extra skator som villigt lägger en hundring för att få se mig i aktion vid bordet Ja, tänk om MickeC skulle ha uppvisning med några till spelare(kvittar vilka). Damerna skulle nog imponerad av ditt tighta spel, 5 händer per kväll. Ditt utseende går ju också att operera innan turneringen sedan kan du ju träna med Slimman58 så du får den där härliga karlakarl kroppen, då blir de kanske lite mer intresserad än den där gamla utslitna MickeC Citera
slimman58 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hehehe, helst skall man sitta i bar överkropp ochså med tangatrosor, satan Micke, vi får lägga oss i hårdträning.. Citera
MickeC Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Skulle hellre se att spelarna satt i bar över Tightspelet brukar ju räcka till finalbordet men inte till pengarna så jag ska lära mig att slå om när jag är på finalbordet så ska ni få se Citera
kentAA Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2006 Inga frivilliga dealers? Citera
Recommended Posts