ninreb Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 torkade av tangetbordet ordentligt och då visade det sig efteråt att jag lyckats göra någon bra inställning. vareje gång jag trycker på s dyker "search results" up och varje gång jag trycker på m dyker ett nytt mozilla fönster up. help please. Citera
ninreb Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 finns det verkligen ingen datamänniska som kan komma till min undsättning? Citera
Nidot Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Gäller detta bara då du andvänder mozilla? Citera
ninreb Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 nej trycker jag på s kommer sökfunktinen upp Citera
devalanteriel Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Har hänt mig någon gång också. Minns inte orsaken, men det hjälpte att starta om datorn iaf. Citera
ninreb Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 men det hjäper inte mig, jag är handikappad utan två bokstäver och kommatecken vilktet gör att webläsaren hoppar bak ett steg... Citera
ninreb Postad 5 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2006 hm. här har man råkat ut för onödigt rybrikpill, det är inte bara mozilla som startas utan även sökrutan. gah Citera
ninreb Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 jag är desperat. ingen som kan hjälpa mig? Citera
flibben Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 jag är desperat. ingen som kan hjälpa mig? Du kan inte råka ha fått in vatten/vätska i tangentbordet? Om så är fallet så kan det fungera lite latjo, ett annat alternativ är att du kanske råkat få någon tangent att hela tiden var intryckt (typ Ctrl, windowstangenten eller Alt). Om så är fallet så banka på tangentbordet lagom länge tills det löser sig. Om du fått in vätska i det så är det bara att hänga det på tork alternativt om du har lite bråttom ställa dig med en hårtork och pressa tills det är tort. Lycka till! Citera
tomth Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Det finns en grej du kan kolla. Om du har en länk till något av programmen på skrivbordet högerklicka, kolla properties, under shortcut så kan det stå något under shortcut-key, om det råkar stå m eller s där så kan det vara det, i övrigt så har jag ingen aning. Citera
Recommended Posts