mannen Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Hej Tänkte börja handla lite aktier på nätet. Kommer ihåg att det va massor om detta för några år sedan men nu har jag inte nån aning alls vart jag ska vända mig. Vilka sidor är det som gäller? Har ni några tips till mig? Citera
vetgirig Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 DI börsnack för att snacka med andra aktieintresserade. Avanza för att handa aktier på nätet. Citera
pagelius Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 http://www.aktiedirekt.se 9 kr per affär. Citera
QoS Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Kolla http://www.privataaffarer.se/newsText.asp?src=pa&a=12336 Enjoy! - QoS Citera
Lill-Prinsen Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Om det är själva verktyget du undrar över rekommenderar ja lätt avanza.se Mkt bra o användarvänligt! Samt mer bra o även avancerade funktioner. Citera
Matteprof Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Vilka sidor är det som gäller? Har ni några tips till mig? Beror på vilka summor du har tänkt handla för. Är det för under 20 000 per affär skulle jag föreslå Aktiedirekt. Börjar du göra affärer på någonstans över 30 000 per affär tycker jag du kan köra Avanza eller Nordnet. Citera
morberg Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Avanza har en mikrodepå numera om man gör lite mindre affärer. Billigare än tidigare, men inte lika billigt som aktiedirekt (tror jag). Citera
Matteprof Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Avanza har en mikrodepå numera om man gör lite mindre affärer. Billigare än tidigare, men inte lika billigt som aktiedirekt (tror jag). Ah, visste jag inte, kan nog vara ett bra val då. Citera
Macroman Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Nordnet har också mikrodepå nuförtiden. Kostar 39 kr/affär upp till c:a 60 000 kr har jag för mig. Citera
Recommended Posts