Gå till innehåll

PL Sökö - Trn, 3/11, €20.000 hos 24hPoker!


Hjort

Recommended Posts

W00t! Chiptvåa.

 

Börjar med (K)A, betar lite under pott och får en massa syn. Träffar KAK och har bästa möjliga handen mot två möjliga färgdrag på tredje gatan. Betar lite under pott och får omslag och all-in av nästa, jag går också all-in och lyckas plocka hela potten på 16k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jez är en riktig flytkille, synade min jättebra bluff på riven med A hög när jag representerat fyrstege hela vägen, dessutom fick han in esset på riven och jag ledde med ess i hålet tidigare. Sen drog han ut mig i någon pott också. Sökö är ett frökenspel och 24h är fetriggat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drog inte ut dig ur nån pott dock, den med A hög så hade jag 4-färgdrdag och K högt. Du spelade ju isåfall fel, jag höjde med mitt färgdrag och du bara synar ? Höj om du är favorit!

 

Bluffen var väldigt given, du hade max ett par där, man bettar sällan ut fullt med en fyrstege hela vägen. Man vill ju ha value, speciellt under rebuyperioden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drog inte ut dig ur nån pott dock, den med A hög så hade jag 4-färgdrdag och K högt. Du spelade ju isåfall fel, jag höjde med mitt färgdrag och du bara synar ? Höj om du är favorit!

 

Bluffen var väldigt given, du hade max ett par där, man bettar sällan ut fullt med en fyrstege hela vägen. Man vill ju ha value, speciellt under rebuyperioden.

 

Svammel, jag spelade jättebra och du hade tur, inte mer med det! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...