Painman Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Dom flesta sidorna erbjuder ju refer a friend bonus där man får 25 eller 50$. skulle det inte vara smart om folk på pf.nu skulle refera varandra. Då skulle man tjäna 25$ extra när man håller på och bonushorar på sidan. Vet inte om det är tillåtet att skriva detta, orkar inte läsa reglerna.. Citera
Ekenstar Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Borde kallas screw-a-friend istället. Pokersajter brukar bara tillåta en bonus, sign-up bonusen eller refer a friend (som ger mycket sämre bonus för den som signar upp). Och jag tror dessutom att det bryter mot forumreglerna. Citera
jezaja Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Som Ekenstar säger, oftast så får man inte den vanliga procentuella signupbonusen om man använder refer-a-friend. Bryter väl mot forumreglerna om man frågar/erbjuder det då det drar till sig enormt mkt spamtomtar. Citera
perfo Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Det man inte får vid "Refer-a-friend" är att man inte kan använda affiliate bonus, exempelvis via pf.nu på partypoker. Signup bonusen (som är generell) får man förutom de där extra $. men, alla siter är olika så det bästa är väl att kolla. Citera
SFN Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Någon som har använt både refer a freind och sign up bonus och inte fått det? Det har funkat för mig på goplay.ru och staffpoker. Vid registrering anger jag refer a freind och vid insättning signupkod. Det verkar funka bra på b2b nätverket . Citera
sztompka1 Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Har oxå fått igenom båda, men det känns dumt att chansa då man riskerar förlora insättningsbonusen, det står ju trots allt ganska tydligt så i reglerna... Citera
John M Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Om jag fixar en vän till en pokersajt måste jag omsätta min bonus på något sätt för att ta ut den? Spela ett visst antal händer osv? Citera
Recommended Posts