Gå till innehåll

Bristen på NL25 bord.


Zidde

Recommended Posts

Ja, det är rejäl brist på NL25 har jag märkt.

4 SH-bord - jag brukar spela 3... Ska man behöva sitta på nästan alla bord som finns? ;)

 

NL10 finns det närmast oändligt med bord för - 130+ totalt som det verkar, och det är enbart no limit då som sagt.

 

Jag inser givetvis att det till stor del beror på att flera vill spela NL10 (och NL50), men eftersom det ibland står 10+ pers i waiting list på NL25 så måste det ju helt enkelt saknas bord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är rejäl brist på NL25 har jag märkt.

4 SH-bord - jag brukar spela 3... Ska man behöva sitta på nästan alla bord som finns? ;)

 

NL10 finns det närmast oändligt med bord för - 130+ totalt som det verkar, och det är enbart no limit då som sagt.

 

Jag inser givetvis att det till stor del beror på att flera vill spela NL10 (och NL50), men eftersom det ibland står 10+ pers i waiting list på NL25 så måste det ju helt enkelt saknas bord!

 

Hej!

 

Bara för att vara helt säker:

 

Ni menar NL 0,25/0,50 bord för 10 spelare? Är USD ett krav eller går bra med Euro bord också?

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0.10/0.25 USD är det som det är brist på, 0.25/0.50 spelar jag nu och där finns det alltid massvis med plats.

 

På 0.10/0.25 USD finns det just nu 7 bord(!) - 4*10 + 3*5 platser totalt. Full ring-borden har runt 8-10 pers i waiting list var, vilket utan tvekan är tillräckligt för att många ska sticka ifrån siten ganska snart, så ett tips är att mångdubbla antalet bord där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0.10/0.25 USD är det som det är brist på, 0.25/0.50 spelar jag nu och där finns det alltid massvis med plats.

 

På 0.10/0.25 USD finns det just nu 7 bord(!) - 4*10 + 3*5 platser totalt. Full ring-borden har runt 8-10 pers i waiting list var, vilket utan tvekan är tillräckligt för att många ska sticka ifrån siten ganska snart, så ett tips är att mångdubbla antalet bord där :)

 

Er önskan - min lag!

 

Min begäran till pokerteamet går iväg om 10 minuter.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Brist på 0.25/0.50!

 

Just nu är det 3 st SH NL 0.25/0.50 bord uppe. Ett av dem, "Table TH 606" går inte att starta, och så har det varit i veckor nu.

 

Hur ska det gå med April specialaren om det inte finns tillräckligt med bord? :?

 

 

Hej!

 

Nu ska det finnas fler bord och Table 606 ska nu vara borta.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...