kfluffie Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jag kan ej ta ut hela uttaget från mitt konto. Skriver in hela beloppet men det går inte, sen skriver jag in runt halva och det går. Varför är det så? Har det att göra med omsättningen eller dy.? Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jag kan ej ta ut hela uttaget från mitt konto. Skriver in hela beloppet men det går inte, sen skriver jag in runt halva och det går. Varför är det så? Har det att göra med omsättningen eller dy.? Det har troligen med omsättningen att göra - skicka mig ett PM med dina uppgifter så kan jag kika på det. Å du behöver inte göra en ny tråd Mvh Sportingbet Citera
kfluffie Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jag kan ej ta ut hela uttaget från mitt konto. Skriver in hela beloppet men det går inte, sen skriver jag in runt halva och det går. Varför är det så? Har det att göra med omsättningen eller dy.? Det har troligen med omsättningen att göra - skicka mig ett PM med dina uppgifter så kan jag kika på det. Å du behöver inte göra en ny tråd Mvh Sportingbet My forgivness!! =) Citera
Recommended Posts