Matteprof Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Snillen spekulerar Lycka till ni som är kvar. Själv ska jag se fotboll Citera
K_MaN Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Snillen spekulerar Vafan han är ju chipleader Citera
Deris Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 gg alla deltagare! måste säga att det var en riktigt trevlig turnering.. mycket bra initiativ! Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 gg alla deltagare! måste säga att det var en riktigt trevlig turnering.. mycket bra initiativ! Jag hålller med - bra lir! Jag har så här långt fått in 8 forumlirare som anmält sig för dubbla prispengar och ranking. Mvh Sportingbet Citera
deadfish Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 gg alla deltagare! måste säga att det var en riktigt trevlig turnering.. mycket bra initiativ! Jag hålller med - bra lir! Jag har så här långt fått in 8 forumlirare som anmält sig för dubbla prispengar och ranking. Mvh Sportingbet räcker det att pm för rankning (åkte ut före pengarna) eller måste man maila? Citera
Deris Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 tror du måste maila... det gjorde jag iaf och dubbla pengar kom efter 2 minuter.. Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 gg alla deltagare! måste säga att det var en riktigt trevlig turnering.. mycket bra initiativ! Jag hålller med - bra lir! Jag har så här långt fått in 8 forumlirare som anmält sig för dubbla prispengar och ranking. Mvh Sportingbet räcker det att pm för rankning (åkte ut före pengarna) eller måste man maila? Maila gärna så har jag allt på samma ställe Mvh Sportingbet Citera
baller Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Vilken elak utdragning jag råkade ut för pp finalbordet, ja var chiptrea och min opponent var chiptvåa... J9 mot J8 Flop J95 .. betandes härs och tvärs och vi är båda all in efter mycke om och men.. och fi drar QT (runner runner stegen) iofs 6% när allt kommer omkring... Well well, hade kul så länge det varade, gg all... Citera
Lwiz Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Vad roligt att min kontakt till internet dog 5 minuter innan pausen Såg att jag kom 7:a iallafall så spelar man bra i de nästföljande turneringarna kanske man kan ha chans på rankinglistan iallafall Citera
Nidot Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 nepp jag tror bestämmt att hans nick är fiftyfive Det är den jäveln som alltid håller på störa mitt spel på 0.25/0.5! Vem är det !? Citera
Jeg123 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 nepp jag tror bestämmt att hans nick är fiftyfive Det är den jäveln som alltid håller på störa mitt spel på 0.25/0.5! Vem är det !? En kille från Umeå som heter Jegor. Citera
Nidot Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Då blir det väll derby nån kväll framöver! Obbola ftw! (Sluta syna mina bluffar) Citera
Aeis Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Hur många var med i turneringen totalt och hur många fick pris? Citera
ParadiseEric Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Vore kul med LIVE-snack ikväll också! Lycka till allihop! Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Vore kul med LIVE-snack ikväll också! Lycka till allihop! Mvh Sportingbet Citera
Daxxar Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Bra start på denna turnering! Dubbla mig på 3handen AA mot KK Citera
deadfish Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 det kan inte gå sämre än förra gången i alla fall Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Varför kan inte alla vara weaktight?? Sluta raisa hela tiden! Citera
robbelito Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 nu vet jag inte riktigt vad du pratar om. Jag tycker att jag kör weaktight mest hela tiden Citera
Daxxar Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Verkar som de är raise eller fold som gäller! Länge sedan jag var med i en turnering där så pass många är tight aggressive preflop Citera
Klabbe99 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Har fått 4 gånger par i tvåer så långt utan resultat! Tänkt om det hade varit AA istället!! Citera
robbelito Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Jaha! Det var det roliga det. spelade riktigt uselt gg! /Rob Citera
Recommended Posts