Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Tänkte att de kanske kunde vara kul med en tråd där man kan skriva av sig lite efter en bluff/badbet/vinst eller vad man nu vill skriva om samtidigt som som man spelar. Lika bra att göra en ny tråd för det så slipper den andra tråden bli spammad med sådant Mitt nick är "Goofy-_-". Ses ikväll 21 och lycka till! Citera
deadfish Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 yeha, kommer åka ut med AA mot 66 igen, coluseum Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Tänkte att de kanske kunde vara kul med en tråd där man kan skriva av sig lite efter en bluff/badbet/vinst eller vad man nu vill skriva om samtidigt som som man spelar. Lika bra att göra en ny tråd för det så slipper den andra tråden bli spammad med sådant Mitt nick är "Goofy-_-". Ses ikväll 21 och lycka till! Kul initiativ! Jag kommer hålla koll på er - samtidigt som fotbollen Mvh Sportingbet Citera
nolfie Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Japp jag ser fram emot turneringen =) Mitt nick är "skorpanov" Citera
deadfish Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Börjar snart, känner att det inte kommer gå så bra, drack typ 1.5 liter kaffe, hög på koffein, wheeeeeeeeeeeee Citera
Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Äntligen så har de startat! Poker, fotboll och cola finns de något bättre! Hamnade på vad jag tror är bord 2. Citera
nolfie Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Japp började bra med att slå ut AA med JTs och gick upp som chipleader. Citera
Jensation Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Top 5 får pengar så det är bara att spela på =) Citera
Matteprof Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Men ge mig lite kort då PS Vinner jag avslöjar jag mitt nick, annars är det hemligt Citera
deadfish Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Men ge mig lite kort då PS Vinner jag avslöjar jag mitt nick, annars är det hemligt ohhh gissningslek, jag gissa på fiftyfifty Citera
Matteprof Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 ohhh gissningslek, jag gissa på fiftyfifty fel fel fel fel fel (citat Magnus i Magnus och Brasse) Citera
Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 ohhh gissningslek, jag gissa på fiftyfifty fel fel fel fel fel (citat Magnus i Magnus och Brasse) Kan de vara bontur då? Citera
daho Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Japp började bra med att slå ut AA med JTs och gick upp som chipleader. fan, när tredje J så trodde jag verkligen inte att du ha den.. sikken tur.. =) Citera
nolfie Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Japp började bra med att slå ut AA med JTs och gick upp som chipleader. fan, när tredje J så trodde jag verkligen inte att du ha den.. sikken tur.. =) hehe ja jag hoppades på att det skulle se ut så nä men jag får be om ursäkt för mitt dåliga spel preeflop. Citera
deadfish Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 ha, spela ut mig själv igen efter en väldigt dåligt spelad hand, A högt mot en floppad triss, tål fan inte kaffe, skakade som fan framför datorn. tror jag ska fara och springa milen istället. Citera
nolfie Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 GAAAHHH fy fan va dåligt spelat av mig!!!!!! haha nu vart jag riktigt tiltad Citera
Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 BLÄÄÄÄ!!! Mitt floppade tvåpar blev krossat på turn! Orka klonka sin äckliga 9a! Citera
Jeg123 Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 ohhh gissningslek, jag gissa på fiftyfifty fel fel fel fel fel (citat Magnus i Magnus och Brasse) EDIT Citera
Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Ute! En ledtråd Var väl ninreb eller htor? Citera
nolfie Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 nepp jag tror bestämmt att hans nick är fiftyfive Citera
Daxxar Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Då var man ute... blev en dålig 26plats efter att QT möt JJ Citera
K_MaN Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 nepp jag tror bestämmt att hans nick är fiftyfive Jag tror på dig mannen.... Citera
Recommended Posts