HeyJohan Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Erbjudande för POKERFORUM.nu's medlemmar i mars BORD och MARKER-KIT Vi har på begäran satt ihop ett paket med ett 10-mannabord med utfällbara ben och ett 500-markerset. Båda kan köpas separat i shopen. Vi lägger även med en Copag-lek. Ord pris: 12.500 VIP Pris för PF-medlemmar: 8.000 VIP För att köpa det här paketet så väljer du produkten Homegame kit. (finns i Hey Shop från och med 1 mars kl 22.00) SANDISK CRUZER MICRO USB 2.0 1GB USB-sticka som rymmer 1gb Ord pris: 6.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 3.000 VIP iPOD NANO 2 gb There can be only one. Ord pris: 10.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 8.000 VIP SLUTSÅLT! WORLD POKER TOUR SEASON 3 Nu säljer vi ut de vi har kvar på lager. Ord pris: 3.500 VIP Pris för PF-medlemmar: 1.000 VIP Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop. När du beställer kommer du att se ordinarie pris, men när vi handlägger ordern så justeras priset Dina VIP kan sitta vart som helst på ditt konto, vi kan ändå dra dem utan problem. Eventuella frågor kring detta erbjudande tas i den här tråden. Mvh Johan Citera
Pokershark Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Kommer ni nångång att erbjuda iPOD:s med lite större minne? Typ 20-30 gb... Citera
HeyHacker Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 HeyJohan låter meddela att homegame kit kommer upp kl 22:00 idag mars 1. Citera
Makk Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Damn, nu blir det svårt att välja... Jag tänkte ju att blir det erbjudande på antingen nano'n eller pokerbord/marker så tar jag det, så kör ni erbjudande på båda två! Vafan är det för stil!?! Edit: Finns det möjlighet att få lite större bilder på bordet och markerna? Eller länk till någon sida där det finns? Citera
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 Jag har en större bild, men den är på den äldre modellen av bord. Den som vi har nu har även en metallram under för att öka stabiliteten. Ska försöka ordna fram en större bild och lägger upp en länk här så fort det går. Pokershark: Vi har gjort det tidigare, men efterfrågan på dem var näst intill obefintlig så vi valde att fokusera helt på Nanon. Men det kanske är värt att tänka om. Mvh Johan Citera
kfluffie Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Hey HeyJohan! Det vanliga Full Size-Bordet - Är det ett 8-manna- eller ett 10-mannabord? Stog 8-manna i tråden "Föreslå produkter till HeyShop". En fråga till ifall det är ett 8-manna: Kan man få ett homegamekit för 8-mannabordet istället för 10-mannabordet?? MVH //KF - PS. Gillar ReloadMania!! Citera
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 kluffie: Ledsen att du fått vänta på ditt svar. Det bord som vi nu säljer i Hey Shop är 10-manna. Vi har inga 8-manna kvar på lager tyvärr, men vi låter priset vara det samma för den större modellen. Mvh Johan Citera
Makk Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Skulle vara super med lite bättre bilder på bordet! Jag har inte så stor koll på bord och marker m.m. Men det är hyffsade grejer det där? Ni som vet? Citera
mawam Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Kommer ni nångång att erbjuda iPOD:s med lite större minne? Typ 20-30 gb... de som apple säljer är 30 och 60GB video men de vore mkt nice om de fanns i shopen! om inte annat så varför inte den lite större nano(4GB)??? Citera
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 Makk: Du har självklart helt rätt. Vi håller på med en ny funktion i shopen så man kan se större produktbilder. Datum för detta är 1 april. mawam: Ok, jag ger mig. Vi plockar in dem igen. Ge mig ett par timmar så ska det vara ordnat. Mvh Johan Citera
Pokershark Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 mawam: Ok, jag ger mig. Vi plockar in dem igen. Ge mig ett par timmar så ska det vara ordnat. Mvh Johan Well done HeyJohan Citera
Måns Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Fick mina saker inom 24h från beställningen. Bra service! Citera
ston211 Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Me hänvisning till erbjudandet nedan. Hoppas jag inte är allför besvärlig nu, men finns det möjlighet att med viprabatt köpa endast pokerbordet? (Jag har massvis med chips av olika slag redan.) Hälsningar, Ston BORD och MARKER-KIT Vi har på begäran satt ihop ett paket med ett 10-mannabord med utfällbara ben och ett 500-markerset. Båda kan köpas separat i shopen. Vi lägger även med en Copag-lek. Ord pris: 12.500 VIP Pris för PF-medlemmar: 8.000 VIP För att köpa det här paketet så väljer du produkten Homegame kit. (finns i Hey Shop från och med 1 mars kl 22.00) Citera
kfluffie Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Me hänvisning till erbjudandet nedan. Hoppas jag inte är allför besvärlig nu, men finns det möjlighet att med viprabatt köpa endast pokerbordet? (Jag har massvis med chips av olika slag redan.) Hälsningar, Ston BORD och MARKER-KIT Vi har på begäran satt ihop ett paket med ett 10-mannabord med utfällbara ben och ett 500-markerset. Båda kan köpas separat i shopen. Vi lägger även med en Copag-lek. Ord pris: 12.500 VIP Pris för PF-medlemmar: 8.000 VIP För att köpa det här paketet så väljer du produkten Homegame kit. (finns i Hey Shop från och med 1 mars kl 22.00) Skulle tippa på Nej! Det är ju redan rabbaterat där. Ska du köpa ett "löst bord" så kostar det ändå 8000 VIP i Hey-Shoppen. Men att fråga skadar ju inte ... Citera
Makk Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Apropå bord, hur går det med bilderna HeyJohan? Tänkte beställa imorrn nämligen, men har inte bestämt om jag vill ha bordet eller nano'n. En annan viktig fråga är ju: Vad kostar mest i affär? Man vill ju ha ut maximalt av sina hårt förtjänade VIP's, hehe. Citera
fat_joe Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Sålde ni inte nanon för 5000 vips för pf medlemmar förut ? Citera
HeyJohan Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 fat_joe: Jo, det stämmer bra det. Men då gick vi också ordentligt back på dem. Mvh Johan Citera
Xaitra Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Hittade hit till pokerforum för inte så länge sedan problemet är det att jag då redan hade ett konto på heypoker Dessa erbjudanden som ges ut varje månad måste man ha reggat genom pokerforum eller räcker det med att bara ha ett konto här på pokerforum för att få ta del av dessa? ////Robin Citera
ladatarzan Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Varje månad kommer vi att ha två till tre olika produkter som vi sänker priset på enbart för POKERFORUM.nu:s medlemmar. Priset gäller alltså enbart för de som öppnat konto och använt länk från forumet eller POKERFORUM.nu:s kod. Citera
Recommended Posts