Aeis Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 På de lägsta SnG nivåerna. Någon som spelat olika sidor och märkt skillnad på kvaliteten? Citera
scouserandy Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 På de lägsta SnG nivåerna. Håller med Vetgirig. Prima, party, B2b, iPoker, crypto, pokerstars osv. överallt är spelarna på de lägre nivåerna kassa. De spelar inte på låg nivå för intet Citera
Ezkash Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 På de lägsta SnG nivåerna. Med de snabbaste blindshöjningarna... Betsson har turboSnG:s med höjningar var tredje minut t ex. Mer lotto än så blir det inte! Citera
psykologen Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 På de lägsta SnG nivåerna. Med de snabbaste blindshöjningarna... Betsson har turboSnG:s med höjningar var tredje minut t ex. Mer lotto än så blir det inte! Det finns SnG där BB höjs för varje hand. Helt sjukt. Citera
Aeis Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Spelar på B2B för tillfället och det har gått bra i SnG. Däremot går det skit i de vanliga borden. Har försökt spela på 3 olika B2B sidor på de vanliga borden och det har gått dåligt varenda gång. Är van vid 10 bord, 8 borde ju vara ganska likt men har ändå aldrig gått bra. Gick till och med bättre på 6 borden. En annan sak som talar mot B2B är ju att det är mer svenskar där. Så därför tänkte jag eftersom de vanliga borden är svårare kanske även SnG är svårare där? (Kan ju dock vara skillnaden i antalet spelare, eller ren otur) Citera
Phew Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Har försökt spela på 3 olika B2B sidor på de vanliga borden och det har gått dåligt varenda gång. Vilket skin du kör på spelar nog mindre roll för ditt resultat. Citera
Aeis Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Har försökt spela på 3 olika B2B sidor på de vanliga borden och det har gått dåligt varenda gång. Vilket skin du kör på spelar nog mindre roll för ditt resultat. Jo jag vet. Försökte bara visa att det kanske är bättre spelare på B2B eftersom det är just på B2B nätverket det går dåligt för mig. (Förutom SnG) Citera
Recommended Posts