Zalon Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Hej! När ni spelar turneringar och tänker göra något i en kritisk situation när ni inte har nutsen. Ska ni spela, gör det snabbare. Folk uppfattar det nästan alltid som svaghet om ni agerar långsamt, och särskilt om ni följer upp det med att betta lite (säg 300 i 1000-potten). Det är jättedåligt. Får ni för er att göra sånt så folda istället. Jag har nu sett ett par spelare in action göra sånt här och varje gång förutom en har det lett till ett negativt resultat. Tack o hej! Citera
ooop Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Dagens tips : Tvinga jonas att kolla på när ni spelar, för då kommer han känna sig tvungen att ge er goda råd, som i förlängningen leder till att ni får mer pengar. Dagens tips 2 : Tvinga Jonas att svara fortare, så slipper ni det han skrev ovan Citera
Drdunkel Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 wow! jonas, du fick den konstruktiva kriten att inte låta som värsta bashingen! jättebra! fast hade det varit face2face hade det nog svidit mer eller? Citera
Zalon Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 Jag är hård men rättvis. Eller hmm ... definitivt hård iaf och eventuellt rättvis också. Ibland är det enklast att starta en diskussion genom att provocera lite (se bara hur många svar jag fick på det här inlägget). Allt handlar om att ge och ta, om vi inte ska ha någon diskussion kring turneringsspelandet är ju experimentet ganska poänglöst. Citera
NorthQ Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 betta snabbare!!! de funkar tror jag! Citera
Recommended Posts