Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej.

Tänkte bara höra hur lång tid det brukar ta att få in pengarna på sitt kontokort igen.

Gjorde nämligen en utbetalning från mitt Sportingbet konto den 21 februari, men inte sett skymten av dem cashen...?! :?

VonBiggis

Postad
Hej.

Tänkte bara höra hur lång tid det brukar ta att få in pengarna på sitt kontokort igen.

Gjorde nämligen en utbetalning från mitt Sportingbet konto den 21 februari, men inte sett skymten av dem cashen...?! :?

VonBiggis

Hej,

Skicka mig ett PM med dina uppgifter så kollar jag på det.

Mvh Sportingbet

Postad
Jag skulle dra ut pengar på bankgiro. Men inte sett röken av det. Har än så länge gått 19 dagar. Så man får akta sig lite ifall man vill ha tillbaks pengar från sprotingbet.

Hur länge har du haft kontot? För de har nån regel om att du inte kan ta ut till bank innan du haft kontot 28 dagar (av säkerhetsskäl). Sportingbet är ett stort och trovärdigt företag och försöker garanterat inte blåsa dig.

För mig brukar det fem bankdagar att få ut pengarna till mitt bankkonto.

Postad
Hur länge har du haft kontot? För de har nån regel om att du inte kan ta ut till bank innan du haft kontot 28 dagar (av säkerhetsskäl). Sportingbet är ett stort och trovärdigt företag och försöker garanterat inte blåsa dig.

För mig brukar det fem bankdagar att få ut pengarna till mitt bankkonto.

Jag har haft kontot i några månader. Nu har det gått snart en månad utan att jag har fått något. Det är lite tråkigt att sånt här händer.