Biggis Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Hej. Tänkte bara höra hur lång tid det brukar ta att få in pengarna på sitt kontokort igen. Gjorde nämligen en utbetalning från mitt Sportingbet konto den 21 februari, men inte sett skymten av dem cashen...?! VonBiggis Citera
ParadiseEric Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Hej. Tänkte bara höra hur lång tid det brukar ta att få in pengarna på sitt kontokort igen. Gjorde nämligen en utbetalning från mitt Sportingbet konto den 21 februari, men inte sett skymten av dem cashen...?! VonBiggis Hej, Skicka mig ett PM med dina uppgifter så kollar jag på det. Mvh Sportingbet Citera
drakin Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Jag skulle dra ut pengar på bankgiro. Men inte sett röken av det. Har än så länge gått 19 dagar. Så man får akta sig lite ifall man vill ha tillbaks pengar från sprotingbet. Citera
stuvsta Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 hej, nån som vet hur sega dom e till neteller? Citera
jezaja Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 hej, nån som vet hur sega dom e till neteller? Relativt sega, typ 4 dygn för min del. Citera
Nick_the_Swede Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Jag skulle dra ut pengar på bankgiro. Men inte sett röken av det. Har än så länge gått 19 dagar. Så man får akta sig lite ifall man vill ha tillbaks pengar från sprotingbet. Hur länge har du haft kontot? För de har nån regel om att du inte kan ta ut till bank innan du haft kontot 28 dagar (av säkerhetsskäl). Sportingbet är ett stort och trovärdigt företag och försöker garanterat inte blåsa dig. För mig brukar det fem bankdagar att få ut pengarna till mitt bankkonto. Citera
drakin Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hur länge har du haft kontot? För de har nån regel om att du inte kan ta ut till bank innan du haft kontot 28 dagar (av säkerhetsskäl). Sportingbet är ett stort och trovärdigt företag och försöker garanterat inte blåsa dig. För mig brukar det fem bankdagar att få ut pengarna till mitt bankkonto. Jag har haft kontot i några månader. Nu har det gått snart en månad utan att jag har fått något. Det är lite tråkigt att sånt här händer. Citera
Recommended Posts