Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

för fasiken jag jobbade i helgen o kunde inte spela,,, varför e de ingen tuneringen idag? ,,, går det inte o ordna så det kommer hyfsat med folk så vi kan lira på klubben idag. Borde väll finnas gott om speltorskar som e spel sugna :lol: .

Postad
sry guys..... :/

Förstår inte vart min jävla tid tar vägen... Sjukskriven men ändå upptagen jämt o ständigt.... :/

Det är just för att du inte har något att göra som du inte har nån ti över!! Kammda!

Ang turnering idag så kände vi att en paus va på tin men nu i Mars så kommer det vara Turnering varje Sön/Tis. Så enjoy!

;)

Postad

mmm men e de ingen i styrelsen som har lust o spela??? så kan vi lira lite cash game eller sitngo på klubben för de e väll inte så många som vill släppa in 15 man hemma hos sig...

det måste ju finnas ett par arbetslösa som inte har nått försig o som vill lira poker

Postad

aaa de va ju synd att du inte va här da

gör mig till styrelse medlem vetja då jäklar blir de poker dygnet runt :D

man tröttnar ju o sitte framför datorn o lira de e ju mycke roligare med live poker.

aja får väll bli en annan kväll, de e ju trots allt söndag snart ;)

Postad
Använd homegame tråden Danne så slipper vi sprida ut det i alla trådar.. din tomte..

Nä, där drar jag gränsen... VARJE inlägg jag skriver här på forumet har mjukis nåt att klaga över.. så nu lägger jag ner att skriva o övervakar bara... :x

Postad
Använd homegame tråden Danne så slipper vi sprida ut det i alla trådar.. din tomte..

Nä, där drar jag gränsen... VARJE inlägg jag skriver här på forumet har mjukis nåt att klaga över.. så nu lägger jag ner att skriva o övervakar bara... :x

Nej nej... Tänk på att mjukis nästan blivit 50% norsk nu ! Det är den onda sidan som talar ur han bara !

Fortsätt skriva.... Men svämma inte OT som nu tex i fler trådar än nödvändigt ;)

Postad

Daniel, lilla gubben, jag hänvisade dig bara till homegames tråden med en viss ironi i inlägget samtidigt, antar att ditt inlägg var fullt med ironi det oxå? 8-)

Det blir väldigt rörigt om vi ska hålla på som vi gjort tidigare o svämma över trådar om som denna med homegames när vi ändå har en tråd för avsett ändamål.

Så lätt är det, men jag vet, jag har själv bidragit till att få in en massa OT i trådar där det inte hör hemma.

Ska bättra mig själv.

Kollar du huvudforumet så ser du att det är en jävla massa trådar som är låsta för att det är just som här, mkt hårdare där än här alltså :P

Postad

Säg som det är Mjukiz...

Du njuter av att få bestämma...det e ju det jag har sagt hela tiden, att du sitter i norge och bara vill bestämma för att du inte får vara med och spela..... ;)

/ Jessica