baller Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 B U F O - din klonkare du drog ut min fina J9 på finalbordet Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 Rankingen efter turnering Nr I - 1:a mars B.U.F.O (1)Kassoren (2) Dermus (3)arki99 (4)Avsaknad (5)skorpanov (6)Megatomte (7)And_1 (8)nojboll (9)L1k3t (11)Di_Maestro (14)fish75 (18)matamig (19)swetho (21)sAVAG3 (22)Gold_Giraf (24)Miktor (25)Goofy-_- (26)coluseum (31)Frukostfri (33) Med reservation att det kan vara forumspelare som ännu inte anmält till mig att de var med och spelade. Grattis B.U.F.O till vinsten och hela $132 extra i prispengar! Ladda inför nästa onsdags drabbning! Mvh Sportingbet Citera
-Getingen- Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 B U F O - din klonkare du drog ut min fina J9 på finalbordet Sorry Baller, den klonken skämdes jag verkligen för. Hade några till fina men den var nog värst. Citera
theo Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 öhhh.... Jag kom tvåa "Kassoren" ? har också mailat, men inga dubbla prispengar på kontot ännu ? Citera
ParadiseEric Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 öhhh.... Jag kom tvåa "Kassoren" ? har också mailat, men inga dubbla prispengar på kontot ännu ? Hej! De ska vara inne på ditt konto nu Kassoren. Rankingen är också uppdaterad nu! Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 3 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2006 Rankingen är uppdaterad ännu en gång! Ska bli intressant att se vilka förändringar vi får efter nästa onsdags drabbning! Trevlig helg allihop! Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ikväll kör vi igen - klockan 21.00 är det dags! Vem tar den stora potten ikväll...? Mvh Sportingbet Citera
mikaela Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ikväll kör vi igen - klockan 21.00 är det dags! Vem tar den stora potten ikväll...? Mvh Sportingbet Jag! Citera
Daxxar Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kul kul! Men går det inte att ha lite tidigare runt 19-20? Börjar ju så extremt tidigt på torsdagar :-/ Alla ska anspassa sig efter mig! Citera
johper Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hur kommer rankingen i detalj att fungera? Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hur kommer rankingen i detalj att fungera? Rankingpoängen räknas helt enkelt att man får samma poäng som sin placering och minst antal poäng efter alla fem turneringar vinner bonuspriset! Mvh Sportingbet Citera
johper Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hur kommer rankingen i detalj att fungera? Rankingpoängen räknas helt enkelt att man får samma poäng som sin placering och minst antal poäng efter alla fem turneringar vinner bonuspriset! Mvh Sportingbet Då krävs med andra ord att man deltar i samtliga Onsdagstävlingar för att kunna vara med på rankingen? Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hur kommer rankingen i detalj att fungera? Rankingpoängen räknas helt enkelt att man får samma poäng som sin placering och minst antal poäng efter alla fem turneringar vinner bonuspriset! Mvh Sportingbet Då krävs med andra ord att man deltar i samtliga Onsdagstävlingar för att kunna vara med på rankingen? Tips - läs första inlägget i tråden! Mvh Sportingbet Citera
mikaela Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Måste man maila varje gång om dubbla prispengar/ranking? Eller räcker det med första? Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Måste man maila varje gång om dubbla prispengar/ranking? Eller räcker det med första? Hej, Nej då, nu har jag koll på er. Mvh Sportingbet Citera
Aeis Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 En ide till om inte denna turneringsomgångar så till nästa. Man hade kunant räkna poäng på bara 4 av de 5 turneringarna som är. Det vore bättre då många troligtvis missar iaf en vecka av 5. Är man med alla 5 gånger har man ändå fördel då man tar de 4 bästa placeringarna. Vad tycks? Citera
matte med slice Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Jag har installerat klienten och ominstallerat klienten men jag hittar endå inte turneringen. Det var likadant i onsdags. Vad skall jag göra för att se den och kunna anmäla mig? //Matte Citera
Daxxar Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Låter bra då jag kom på en 24plats i första En ide till om inte denna turneringsomgångar så till nästa. Man hade kunant räkna poäng på bara 4 av de 5 turneringarna som är. Det vore bättre då många troligtvis missar iaf en vecka av 5. Är man med alla 5 gånger har man ändå fördel då man tar de 4 bästa placeringarna. Vad tycks? Citera
Deris Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 En ide till om inte denna turneringsomgångar så till nästa. Man hade kunant räkna poäng på bara 4 av de 5 turneringarna som är. Det vore bättre då många troligtvis missar iaf en vecka av 5. Är man med alla 5 gånger har man ändå fördel då man tar de 4 bästa placeringarna. Vad tycks? Tycker det är fel, systemet ska gynna dom som är med alla gånger. Citera
Jake Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Låter bra då jag kom på en 24plats i första En ide till om inte denna turneringsomgångar så till nästa. Man hade kunant räkna poäng på bara 4 av de 5 turneringarna som är. Det vore bättre då många troligtvis missar iaf en vecka av 5. Är man med alla 5 gånger har man ändå fördel då man tar de 4 bästa placeringarna. Vad tycks? Låter utmärkt då jag inte lirade den första Citera
Aeis Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 En ide till om inte denna turneringsomgångar så till nästa. Man hade kunant räkna poäng på bara 4 av de 5 turneringarna som är. Det vore bättre då många troligtvis missar iaf en vecka av 5. Är man med alla 5 gånger har man ändå fördel då man tar de 4 bästa placeringarna. Vad tycks? Tycker det är fel, systemet ska gynna dom som är med alla gånger. Systemet skulle fortfarande gynna de som vart med alla gånger, då de kan räkna bort sin sämsta poäng. Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 En ide till om inte denna turneringsomgångar så till nästa. Man hade kunant räkna poäng på bara 4 av de 5 turneringarna som är. Det vore bättre då många troligtvis missar iaf en vecka av 5. Är man med alla 5 gånger har man ändå fördel då man tar de 4 bästa placeringarna. Vad tycks? Tycker det är fel, systemet ska gynna dom som är med alla gånger. Systemet skulle fortfarande gynna de som vart med alla gånger, då de kan räkna bort sin sämsta poäng. Tack för er ideér! Nu har vi ju startat med detta, när vi gjort våra fem turneringar i mars så kan vi ju samla de tankar som finns och kanske göra om villkoren för de framtida månadstävlingarna. OK? Mvh Sportingbet Citera
K-Not Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Så himla tråkigt att man inte kan hitta turneringen trots ett antal försök av att ominstallera klienten... Citera
Recommended Posts