Gå till innehåll

Vilket skin/siter spelar ni på och varför?


Parlefalk

Recommended Posts

Tja!

 

Vilka siter spelar ni på? Vilka kan ni rekommendera? Och varför? Vad är det som gör att ni går från den ena sidan till den andra?

 

Bonusar var viktigt för mig förut, bra att bygga rulle med, sen blev supporten väldigt viktig när jag fick prata med inkompetenta *censur* människor som inte förstod, eller kunde hjälpa mig.

 

Vad är viktigast för er?! Varför spelar ni där ni gör? Och var spelade ni innan ni spelade där ni gör nu, och varför bytte ni? Problem med supporten ;)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars - Överlägset bäst när det gäller allting faktiskt. Kan inte komma på en enda negativ sak - men något borde man ju kunna klaga på hos dom. Vet dock inte vad det skulle kunna vara. Jo, utbetalningarna kunde väl vara smidigare kanske..

 

 

Ladbrokes - Enkel och stilren sida kan man väl säga. Snabba utbetalningar. Dock är supporten extremt sega på att svara på mail. Men en mycket bra sida för övrigt.

 

 

Tycker det finns för många usla sidor faktiskt. Party och Heypoker får man ju panik av, direkt när man öppnar dom. Hemskt fula. Jag förstår inte varför man ska rita massa fula människor runt ett bord alltså, något fel måste designern haft......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på paradise, hört att det ska va bra motstånd där, men

jag vet som inte, ibland på 1/2NL sitter dom med 600-1K då

tänker ja vafan lirar ja här för, men den sidan är så jävla rigg

så ja +ar skapligt bra där =)

 

iofs inte skattefritt, men skattmasen bryr sig nog inte om en låglimitare som ja.

 

3-4dgr utb t visat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på party, och en del mt turneringar på multipoker.....har funderingar på att starta konto på pokerstars.

Det är enkelt att få ut pengar på de sidorna. Började skaffa netteller för att transferera pengar men det sög, de ville ju ha exakt hur mycket info som helst samt kopior av credit kortet etc....det kändes inte bra då.

 

PS gubbarna på partypoker e bara att ta bort genom att bocka för att de inte ska visas håller med om att de e sjukt fult med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars har överlägset bäst support, lägst rake (iaf på den limit jag spelar 2/4 limit), mest intressanta VIP-shop, bäst turneringar och nu för tiden även nästan lika mycket fisk som party. Klienten är sjukt skön också. Borden lägger sig automatiskt i hörnen och poppar upp när det är ens tur.

 

Ser ingen anledning att inte välja pokerstars förutom att det inte ligger inom EU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började skaffa netteller för att transferera pengar men det sög, de ville ju ha exakt hur mycket info som helst samt kopior av credit kortet etc....det kändes inte bra då.

.

 

Va? Det där krävs väl endast om man vill ha högsta kreditgränserna och möjlighet till Neteller-bankomatkort och möjlighet att göra överföringar mellan konton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prima prima prima.. fattar inte varför ingen nämner prima överhuvudtaget.. detsamma gäller i svenska tidningar, som om prima inte existerade..

 

battlefield som skin.

 

Jag gillar inte klienten. Dessutom tycker jag betänketiden är lite för kort.

 

Om jag inte jagade bonusar skulle jag helst spela på Pokerstars. Det känns mest stabilt. Gillar Paradise också men deras klient är lite plottrig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prima prima prima.. fattar inte varför ingen nämner prima överhuvudtaget.. detsamma gäller i svenska tidningar, som om prima inte existerade..

 

battlefield som skin.

 

Jag gillar inte klienten. Dessutom tycker jag betänketiden är lite för kort.

 

Om jag inte jagade bonusar skulle jag helst spela på Pokerstars. Det känns mest stabilt. Gillar Paradise också men deras klient är lite plottrig.

 

Kan utvecklas att bet365 (prima) har en fin förstagångsbonus på 100$ som är relativt enkel att cleara t.o.m. på den lägsta nivån. Innan funderade jag på att rata bet365 eftersom spelet hänger sig nästan varje session jag spelar. MEN, jag har nu insett att det hänger sig samtidigt för alla spelare och att spelet oftast kommer igång igen efter en stund... Det är alltså inte programmet som kraschar på just din dator...! Bra med fisk på nätter och helger, men lite överaggressivt på kvällarna för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på många sajter, men nu spelar jag nästan enbart på Party:

 

- Inom EU

- Bäst utbud av cash game (om man inte lirar 5CD förstås).

- Enkla utbetalningar (kan casha ut upp till $3000 per gång till VISA).

- Näst bäst turneringar efter Stars. Ok struktur och många spelare.

- Ok klient, speciellt efter den senaste uppdateringen.

 

Kort sagt: Om man inte orkar hatta runt mellan en massa sajter och jaga bonusar tycker jag att Party är överlägsna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes, det var där jag en gång började spela men den känns numera tråkig.

 

Partypoker för att där finns alltid spel igång. Det är dock också aningen negativt, det är smockfullt. På de lägre nivåerna cashgame och Sit'n'Go blir det fullt omedelbart och eftersom det är tiotusentals spelare är det inte lönt att hålla koll, Bobby34 och AcesQQQ kommer man aldrig att stöta på igen.

 

Pokerblue, ett litet okänt ställe. Bara 700-1000 inloggade, max. Ofta färre. Där känner jag faktiskt igen många namn numera. Bara en flerbordsturnering i timmen, nästan bara action på FL Texas, ett riktigt grindarställe. Och det var där jag klonkade hem en plats i WSOP -06. :D

 

Full Tilt. Trevlig atmosfär, goda förhållanden, gott om turneringar. Kan railbirda diverse proffs som har kontrakt med dem.

 

Och sen diverse slaskställen bara för att jag fått gratis pengar eller de har freerolls eller nån bonus. Sportingbet, Everest, Suspekt, Pacific.

 

Hoppar runt, det beror på vad jag känner för. Lite limit, jag tar en stund på Pokerblue eller ser om det finns nån lukrativ turnering där. Turnering eller Sit'n'Go, Full Tilt. Råkkenrållpoker, nu ska jag köra 3-4 bord samtidigt och/eller testa nån av deras eviga MillionMegaMillionPartyMillion subsatellitkvalturneringar: Partypoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle aldrig falla mig in att spela på varken pokerstars eller partypoker, som så mångra talar bra om. Jag har ingen lust att betala en avgift om 20-30.000 kr varje månad i form av rake till en sida. Det är rent ut sagt sinnessjukt... Däremot sidor som erbjuder bra rakeback kan reservera en stol åt mig. Något annat alternativ existerar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa saker på stars som tex deras 15/1 sngs har såpass låg rake att det matchar rakeback på andra sidor. Sen har sidan grymt stort utbud med turneringar för den som gillar det. Jag fattar inte hur folk klarar att spela på de små nätverken där man måste kolla upp om det finns bord innan man spelar. Tycker det är hur drygt som helst när man har tänkt lira en stund och inser att det finns bara ett bord igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på många sajter, men nu spelar jag nästan enbart på Party:

 

- Inom EU

- Bäst utbud av cash game (om man inte lirar 5CD förstås).

- Enkla utbetalningar (kan casha ut upp till $3000 per gång till VISA).

- Näst bäst turneringar efter Stars. Ok struktur och många spelare.

- Ok klient, speciellt efter den senaste uppdateringen.

 

Kort sagt: Om man inte orkar hatta runt mellan en massa sajter och jaga bonusar tycker jag att Party är överlägsna!

 

party = EU? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...