Gå till innehåll

Eskilstuna Open 2004!


gdaily

Recommended Posts

Tjenare!

 

Vet inte men förmodligen har jag väl placerat även mitt andra inlägg på forumet på fel ställe. :)

 

Nu till frågan jag tänker boka en plats i E-tuna open, jag vill ju boka hotellrum oxå ska jag betala in det på samma konto som startavgiften?

 

Sen vill en kompis till mig åka med för o spela grytor o cashgame han kan jag alltså inte boka in på hotellet?

 

/Cat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjenare!

 

Vet inte men förmodligen har jag väl placerat även mitt andra inlägg på forumet på fel ställe. :)

 

Nu till frågan jag tänker boka en plats i E-tuna open, jag vill ju boka hotellrum oxå ska jag betala in det på samma konto som startavgiften?

 

Sen vill en kompis till mig åka med för o spela grytor o cashgame han kan jag alltså inte boka in på hotellet?

 

/Cat

 

Jodå, ring Lelle bara (tel finns på http://www.kingclubpoker.com )

Ni tar ju och delar hotellrum eller hur?

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

 

Jo det var väl meningen vi skulle bo ihop, men jag fattade det som att han skulle få fixa eget boende isf. att hotellet bara var för reggade i huvudturneringen. Men jag får ringa han el. henne!?? på måndag o fixa det då.

 

Hur gör ni förresten för o få det meddelande ni svarar på lite snyggt infällt.

 

 

/Cat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

 

Jo det var väl meningen vi skulle bo ihop, men jag fattade det som att han skulle få fixa eget boende isf. att hotellet bara var för reggade i huvudturneringen. Men jag får ringa han el. henne!?? på måndag o fixa det då.

 

Hur gör ni förresten för o få det meddelande ni svarar på lite snyggt infällt.

 

 

/Cat

 

Tryck på "citera så kommer det upp...

 

Ja du kanske har rätt, men diskutera det med Lelle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite trist att det inte har varit 20 anmälda på nån av satelliterna i helgen. (måste droppat in massa precis innan starten i söndags för nu såg att det var 27 med)/edit :) För det står inte att det är nån plats garanterad, så antar att det inte blir nån om det är färre än 20 anmälda.

 

Får hoppas på att fler är intresserade av att kvala nu i veckan så jag kan göra mte sällskap :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen lyckas man vinna en satellit till Eskilstuna, men då är man bara 17 st o ingen biljett vinns :cry:

 

är det alltid så att det blir en vanlig prisstruktur när inte deltagarantalet kommer upp i dom 20 som det var i det här fallet??

 

Hade ju varit ok med allt till vinnaren i en satellit tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten kort uppdatering:

 

* Multipoker kör sateliter till E-tuna denna vecka ut.

* Multipoker sponsrar E-tuna open även med två st pokerkryssningsbiljetter - vinnaren får en och en lottas ut - man måste vara "real money player" på Multi för att få detta extrapris.

* Mer info om E-tuna Open finns på http://www.kingclubpoker.com

* Mer info om nästa pokerkryssning (i Multipokers egna regi) finns på http://www.pokerkryssning.se

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi jag har vunnit en sattelit till Eskilstuna Open för 2 veckor sen trots flera mail till multipokers support så har ingen hört av sig, turneringen spelas om 6 dagar. Jag vill gärna veta om någon här vet vad jag ska göra för att få info från multi hur jag ska gå tillväga?

 

Supporten svarar så här:

Hej Ola

Jag har pratat med alla vinnare förutom en, misstänker att detta är han. Har du möjlighet att skicka han ett PM och fråga om telenummer och anv.id, det jag ringer verkar ej vara i bruk nämligen.

 

Så PM:a mig din kontaktdata.

 

Jag kommer dock inte att kunna vara datortillgänglig förrän på torsdag igen

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det på såna här turneringar får folk kolla på? Tänkte om nån polare får sug o följa med.. =)

 

Normalt får polare följa med på mina events, exempelvis kryssningar, men ej nu till E-tuna - efterssom vi spelar på ett hotell som vi hyrt så håller vi extra hårt på "slutet sällskapsregeln"

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...