Gå till innehåll

När är det som mest dåliga spelare?


mooy

Recommended Posts

Jag har tidigare efterlyst någon site som visade när det var mest spelare på en viss site. Men det var kanske inte hela sanningen om när man borde spela igentligen. Man borde ju spela när det är som minst bra spelare och som mest dåliga spelare per bra spelare. Var det någon som hängde med?

 

När är det mest dåliga spelare ute i procent(%)

 

När är det flest dåliga spelare per bra?

 

Ja, hajade ni någon av frågorna så kan jag säga att det är samma fråga men formulerad på olika sätt.

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ju fler spelare det är online desto större är andelen dåliga spelare. När det är få spelare på är andelen dåliga spelare lägre. Varför är det så eller måste det vara så, nä egentligen inte men så är det?!

 

Därför att det går så många fler dåliga spelare som spelar per bra spelare att när de timmarna som det är prime time så ansluter en mycket stor massa med dåliga spelare emedan antalet bra spelare också ökar men inte i samma utsträckning och inte i proportion...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är det mest dåliga spelare ute i procent(%)

Det intressantaste är väl när det är enklast att hitta lönsamma bord. Och det är inte riktigt samma fråga. Personligen så tror jag det är lättast att hitta bra bord vid primetime men att andelen dåliga spelare är störst vid vargatimmarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...