Gå till innehåll

Poker_skolan


poker_skolan

Recommended Posts

Hej mitt namn är Fredrik Johnsson och jag är en liten spammupp. Jag lirar mycket på 24Hpoker. Men eftersom jag är yrkesspelare så vill jag även lära andra att spela poker , därför har jag startat en pokerskola. Hemsidan till pokerskolan är *** , Där kan ni även hitta vårt eget forum där ni får sign up codes till olika pokersidor. Jag kommer att finnas mycket på msn och mail. Jag kommer hjälpa er att bli bättre spelare på Texas Holdem No limit.

 

MVH

Fredrik Johnsson

***

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först börjar ni med att signa upp. Sen skickar ni in 50 händer. Det hela är inte bestämmt men det kommer kosta ungefär 10€,10$ varje gång ni skickar in 50 händer

 

Så först får du betalt av de lättlurade genom att låta dom signa upp genom dina länkar sedan tar du betalt för att kolla deras händer :evil:

Folk får sina händer analyserade gratos och bättre här på forumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va alla e negativa. En kille med en Okej ideè och ni toalt sågar honom. Visa lite respekt!

Va?! Är du riktig eller? Snubben vill tjäna affe-pengar, och få oss att betala för något vi kan få gratis, och bättre, här på pf.nu.

 

Ser hans hemsida seriös ut? Är hans presentation av sig själv särskilt ingående? Är helhetsintrycket bra? Svar nej, nej och nej. Så summa summarum är det nog inte så konstigt att han blev sågad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...