Gå till innehåll

POKERFORUM.nu Video Podcast #001


QoS

Recommended Posts

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle du vilja säga att det var dåligt spel?
Jag skulle inte vilja säga att det var åligt spel. Det var intressant spel.

 

Nej, det var dåligt spel. Jag sa direkt till frugan: "Fan, det är ju Skanke. Jag skulle ställt in preflop" Jag skyller på okoncentration pga antecknandet av starthänder :)

 

Du ska inte svära åt frugan ;)

 

Min resteal raise, blev ju lite låg men sedan kunde jag inte lira på så mycket annat sätt tycker jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte som om mitt mejl med starthänder gick fram, jag tog hem alla finalbords HH´s och redigerade ner dem till handnumber och vad jag hade. Synd :(

 

 

Det var kul att se att man sparar det sämsta spelet till sista handen, eller vänta är det inte bra att fjoll lira för att sedan trycka in degen när man drar dött :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte som om mitt mejl med starthänder gick fram, jag tog hem alla finalbords HH´s och redigerade ner dem till handnumber och vad jag hade. Synd :(

 

Jo dom hade vi... men man han faktiskt inte med på något vettigt sätt, vi kommer väl att lära oss i framtiden hur vi ska göra misstänker jag...

 

 

Det var kul att se att man sparar det sämsta spelet till sista handen, eller vänta är det inte bra att fjoll lira för att sedan trycka in degen när man drar dött :oops:

 

Precis som jag lirade på WillHill liveturren i går alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det var bra. En mycket god idé! Det roligaste tycker jag vore om ni spelade upp händerna i något program så man såg allas hålkort hela tiden. Men det är väl svårt att få in HH från alla från finalbordet.

 

Det här med ljudstörningar och sånt lär ni er. Det var något klipp där Tjof dubblade upp mot Skanke två gånger som jag nog tycker ni skulle haft med, även om det inte var några särskilda pokerskills inblandade.

 

Som sagt, en god idé, kör på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bildkvaliten var bra och ljudet var hyffsat. Tycker ni kunde ha nämnt vad dom vann när de åkte ur.

 

Aha, det hela går genom golink-räknaren för att vi ska få låna bandbred av Poker.se senare, man kommer till en vidarelänkning när man tar spara som i FF.

 

Låna bandbredd? Varför inte distrubera filerna med bittorrent nästa gång och låta pf.nu:s användare stå för bandbredden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, trams. Nu vet jag att gdaily har en fin-fin PSP därhemma och så finns filen inte konverterad för PSP. Så jag gjorde det åt er. Lägg den i katalogen X:\MP_ROOT\100MNV01 där X är enhetsnamnet för er PSP när den är uppkopplad till datorn. Eftersom jag är en snäll människa har jag tillgängliggjort filen på nätet också, den finns här (73.40MB).

 

Edit: Glömde ett backslash tidigare vilket gjorde att jag sabbade pathen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen när man uppdaterar Ipod så står det att filen inte kopierades till ipoden eftersom den inte kan spelas upp på ipod.

Detta verkar vara löst. Har testat med iTunes "konvertera till iPod"-funktion och testat på Nussemans iPod, ser grymt bra ut! :D

 

Ska ladda upp den nya filen inom kort.

 

Har en Ipod video (G5) på 30gb. Allt funkar med Itunes, men filen kommer inte under videopodcast utan under filmer. Och man kan inte ändra så att den kommer till podcast, bara till musikvideor.

Tror detta beror på att det importeras i iTunes som en "vanlig" fil istället för via en download under Podcasts, det fixas förhoppningsvis via RSSen senare.

 

This is sweet! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...