Kotoryu Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Skönt att se att det finns olika åsikter om hur man ska spela. Jag tycker att synen är bra. Ja, men det finns bara ett rätt svar. Jag hoppas verkligen att du är ironisk, men jag är rädd för att så inte är fallet. Citera
jackbalsam Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Du floppar tvåpar eller bättre mindre än 1:25 (någonstans där) och har ingen form av nötpotential med din hand Jag ser ett jättetydligt fyrtalsdrag i den här handen. Eller har jag missat nåt? Citera
Skumdum Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Du floppar tvåpar eller bättre mindre än 1:25 (någonstans där) och har ingen form av nötpotential med din hand Jag ser ett jättetydligt fyrtalsdrag i den här handen. Eller har jag missat nåt? haha. bara ett? Citera
Hjort Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Jag hoppas verkligen att du är ironisk, men jag är rädd för att så inte är fallet. Jag är inte det minsta ironisk. Rätt svar är fold. Det är på "2+2 = 4"-nivån. Citera
Plinga Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Vad gör du efter floppen då som du allt som oftast tokmissar? Jag gissar på den eviga klassikern: Du spelar ut Fi postflop. Man behöver inte vinna alla händer man spelar. En gång folda jag till och med på floppen... Citera
Recommended Posts