Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 941
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Bara jag som får en känsla av att nätverket krashar vilken sekund som helst?

Nej jag sitter och är orolig varje gång jag är delaktig i en större pot att klienten ska hänga sig eller få ett allmänt frispel.. Riktigt störande att den hipp som happ hänger sig när man spelar mer än 3 bord samtidigt!

Postad

Ja, det hänger sig lite väl ofta nu. Brorsan (Tobbelobbe) har inte kunnat spela på veckor.

Sen anordnar dom två frirullar a $10k som plåster på såren. Vad hjälper det?

Postad
kul man laggar ut när man spelar fyra bord och har

AA

flushdrag

KJs på knapp

och floppat toppar

GREAT WORK

Du ska va glad att prima kuka ur, för jag hade

set

nutflushdraw + top pair

cowboys på bb

och stege

du spara möe dollar$ där :evil:

Postad

Har alltid gillat Prima, men tog ut cashen ikväll pga nätverkets otroliga instabilitet. Går som sagt inte att spela när man e rädd att lagga ur i monsterpotter. Blev Autofoldad med KK på knappen, iofs rundfold fram till mig, men det var droppen...

Postad

Jag har spelat på Prima väldigt mycket sista tiden, men jag har inte haft en enda disconnect... Hände iofs att inga bord visades i lobbyn, men det är över en vecka sedan. Så jag känner inte igen mig i många andras klagomål här.

Postad

Vad tycker ni om primas lilla uppdatering? Nu kan man betta med musen på ett enklare sätt och dessutom kan man betta pot genom en knapp. De har ändrat lite grann på designen av turneringslobbyn.

Postad
Vad tycker ni om primas lilla uppdatering? Nu kan man betta med musen på ett enklare sätt och dessutom kan man betta pot genom en knapp. De har ändrat lite grann på designen av turneringslobbyn.

Jag lirar nya knappsystemet skarpt :D