thefman Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Var nog ganska svårt för honom att sätta mig på essen så jag tryckte in pixelkeramiken direkt för att försöka få det att se ut som någon sorts tilt-bluff Ja essen var lite roligt spelad! Om jag är bombis på att motståndet har KK preflop brukar jag bomba in degen redan där då knappt nån kan släppa KK på NL50. Fast AK handen kan jag inte riktigt förstå att den är svår o släppa? Du slår ju bara en bluff eller KJ typ. eller?
Haggisen Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Lite "tomtigt" att slå om.....syn känns väl som enda rimliga...... Fast AK handen kan jag inte riktigt förstå att den är svår o släppa? Du slår ju bara en bluff eller KJ typ. eller? Jag sitter ju med nötesset Det enda som slår mig är ju klöverknekten, men han spelar alldeles för aggresivit för att ha den? Slog iallafall om och FI lade sig.
Staahla Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Tänkte också lira den turneringen och jag har inga problem att logga in på Expekts kvalitetsklient nu. De kanske precis fixat det iofs.
Recommended Posts