roidrage Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Hej! Om jag refererar en "vän" på tex party och får bonusen för debn och sedan spelar på samma bord ringer då varningsklockorna hos party? Jag ahr inga planer på att fuska på nåt sett men man vill ju inte ställa till det för sig på nåt sätt... Tack på förhand! * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
silencer_ Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 nä, det borde inte ringa några varningsklockor, såvida erat spel jämtemot varandra inte verkar misstänkt.. Citera
DunderKlump Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Du kan inte ens spela på samma bord, iallafall inte i cg, åtminstone på party. Ploppar upp en ruta med att du känner någon nisse vid bordet. Citera
roidrage Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2006 Skämtar du eller? Citera
silencer_ Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 kan säkert stämma, partypoker tillhör inte mina territorier. Citera
Bojen Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Du kan inte ens spela på samma bord, iallafall inte i cg, åtminstone på party. Ploppar upp en ruta med att du känner någon nisse vid bordet. Detta är när man sitter på samma IP. Dock kan det säkert ringa några varningsklockor om du "tipsat en vän" och sen spelar ni rätt mycket på samma bord... Citera
nag111 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 jag har fått fram meddelande om att jag inte fick sitta på ett visst bord där min kompis spelade fast vi inte haft nått gemensamt genom party. Citera
Goatse Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Har för mig att detta kan hända om man sitter på samma bord som en person man skickat pengar till via inter account transfer. Citera
PokerPeter Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Har testat, det går inte i CG, bara i MTTs. Citera
Recommended Posts