Gå till innehåll

Bra bonusar för extremt små bankrullar?


Daxxar

Recommended Posts

Hejsan!

 

Min bankrulle består av ynka $200. Jag vill helst inte spela högre än 0.1/0.2, finns det då någon fin bonus som är någorlunda lätt att cleara på den nivån samtidigt som den ger 100% insättningsbonus. Mindre än 100% blir ju inte mkt då man bara har $200 att sätta in.

 

/Gratis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Min bankrulle består av ynka $200. Jag vill helst inte spela högre än 0.1/0.2, finns det då någon fin bonus som är någorlunda lätt att cleara på den nivån samtidigt som den ger 100% insättningsbonus. Mindre än 100% blir ju inte mkt då man bara har $200 att sätta in.

 

/Gratis

 

Vet att Cheunce har clearat MartinsPoker signupbonus (tror det var den) men det blir ju ett jäkla grindande.

 

Kolla runt lite, finns nog en del bonusar som går att fixa på NL20 men det tar nog en extra stund =/

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle tipsa om antingen Betfreds eller sportingbets sign-up bonusar som du hittar här i forumet. De två passar bra för låg limit spel, då en raked hand räknas redan då potten passerar 1$.

 

Man måste ändå spela minst NL50 för att handerna ska räknas.

Rejken behöver inte överstiga 1$ men minst på NL50 så tyvärr =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sportingbet går det på NL25.

 

Tänkte inte på det när jag skrev men syfta på BetFred! Tack.

 

SportingBet har ju ett fin fint erbjudande om du ska börja bygga rulle.

 

Först får du 100$ i bonus även hur mycket du sätter in (har jag för mig) samt att du får 100% eller dy. upp till 200$ ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, just ja, krävdes ju NL50 på Betfred. Men som sagt Sportingbet är nog en bra start.

 

Jag tror ändå att det går rätt bra att ta Betfred-bonusen med en BR på $200 om man tightar till sig extremt mycket. Men man kanske tappar 80% av nöjet och det är det väl knappast värt. Men då bonusen sägs vara lätt att plocka hem kan du ju sätta in $100 i två omgångar. Då går ju bonusen på $100 väldigt snabbt att plocka hem om du multitablar 3 bort (fullring) och är riktigt övertight.

Tänk att du lägger ut $0.75 på tio händer och säg att du får 8 rakade händer på dessa (borde rimligen bli mer) så kan du faktiskt folda alla händer och samtidigt gå plus på bara bonusen.

 

Edit: Detta måste ju vara det tråkigaste förslaget någon har skrivit på detta forum :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, just ja, krävdes ju NL50 på Betfred. Men som sagt Sportingbet är nog en bra start.

 

Jag tror ändå att det går rätt bra att ta Betfred-bonusen med en BR på $200 om man tightar till sig extremt mycket. Men man kanske tappar 80% av nöjet och det är det väl knappast värt. Men då bonusen sägs vara lätt att plocka hem kan du ju sätta in $100 i två omgångar. Då går ju bonusen på $100 väldigt snabbt att plocka hem om du multitablar 3 bort (fullring) och är riktigt övertight.

Tänk att du lägger ut $0.75 på tio händer och säg att du får 8 rakade händer på dessa (borde rimligen bli mer) så kan du faktiskt folda alla händer och samtidigt gå plus på bara bonusen.

 

Edit: Detta måste ju vara det tråkigaste förslaget någon har skrivit på detta forum :shock:

 

Har precis gjort detta, spelat tight som fan men fått massor med AA, KK, AK, låga pocket osv, så det har blivit en del spel iallafall. Satte in $250 för någon vecka sedan och plockar nu ut $430. Grym support, satte in bonusen på 2 min efter jag blivit klar med mina händer. Kört 4 bord och köpt in mig för $10, funkat bra som fan tycker jag. Enkelt sätt att dubbla sin lilla rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Man måste ändå spela minst NL50 för att handerna ska räknas.

Rejken behöver inte överstiga 1$ men minst på NL50 så tyvärr =/

 

Visst är NL50 bord med blinds på 0.25/0.50? Tänkte ta och cleara Betfreds bonus snart då dem drar igång ett nytt system. Samma bonussystem dock men med en "My Account" sida där man ser hur mycket poäng man har.

 

1 raked hand = 1 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju skrivit en enligt mig ultimat bonusstartguide med drygt 10 steg och som det nämns så är sportingbet en klar första placering. Betfred skulle jag dock inte köra som tvåa utan runt 7e sidan att sätta in på. Nordic bet är ganska dumt för nybörjare utan bankroll och att de inte tar emot neteller gör ju iaf mig mindre sugen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Man måste ändå spela minst NL50 för att handerna ska räknas.

Rejken behöver inte överstiga 1$ men minst på NL50 så tyvärr =/

 

Visst är NL50 bord med blinds på 0.25/0.50? Tänkte ta och cleara Betfreds bonus snart då dem drar igång ett nytt system. Samma bonussystem dock men med en "My Account" sida där man ser hur mycket poäng man har.

 

1 raked hand = 1 poäng.

 

Generellt ja ...

Skriver man NL50 så menar man blinds 0.25/0.50. Det menas att maxupptaget är 50 av sidans valuta ($,€,£)

 

T.ex. PokerChamps har BLinds 0.25/0.50 men bara ett maxupptag på 25$ och då är det NL25 men som sagt, skit i det och tänk generellt NL50 är med blinds 0.25/0.50, NL100 = 0.5/1 and so on and so forth ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...