Clemens Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Halloj, har precis satt mig vid datorn och ser att det är fotboll på tv snart. Tänkte jag skulle sätta en slant på Arsenal eftersom oddset är 6.20. Tycker oddset var lite väl saftigt. visst, det går trögt i ligan, men Henry håller ju fortfarande hög klass, en sån här match kan alla tända till och få med sig 0-1 hem, kanske. Eftersom oddset är så högt anar man ju ugglor i mossen, så jag undrar om nån insatt kan tala om eventuella skador/avstängningar, eller andra faktorer som kan påverka negativt? Kan tillägga att jag kanske egentligen tror real vinner, men jag hatar dom, och gillar egentligen inte arsenal heller, men jag kommer ändå hålla på dom när jag kollar på matchen, så lika bra att spela på dom också för lite spänning. * Föytt till OT - QoS * Citera
bylowbylow Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Arsenal har många skador. Reyes, Bergkamp, Cole, Van Persie, Clichy och Gilbert är tveksamma. Sol Campbell, Lauren, Cygan är borta. Citera
Clemens Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2006 Allright tackar för infon. Din första postning dessutom! Du verkar ha koll på Arsenal, vad tror du om matchen? Citera
mik-all Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Bra match blev det! Reyes är ett stort våp dock... Citera
Clemens Postad 22 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2006 kvällens match var inte dum den heller! Måste säga att min analys av matchen var klockren. 0-1, och Henry blixtrade till, sick Tippade dessvärre bara €10 istället för dom €42 jag tänkte sätta från början. Ändrade till €10 efter att ha läst andra inlägget på den här sidan Citera
Recommended Posts